«شب سخت» آیفون در ویدیو تبلیغاتی جدید گوگل [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
کار با پیکسل ۸ پرو
گوگل در ویدئوی تبلیغاتی جدید خود، قابلیت Best Take برای ویرایش عکس‌های گروهی با هوش مصنوعی را در رقابت با آیفون مطرح می‌کند.
تبلیغات

ویدئوی جدید گوگل با عنوان «شب سخت»، صحنه‌ای از دوستی بین آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ پرو را به نمایش گذاشته که هدف از آن، به رخ کشیدن ابزار هوش مصنوعی در گوشی گوگل برای ویرایش عکس‌هایی است که حتی با گوشی‌های دیگر گرفته شده‌اند.

در صحنه‌ی اول ویدئو، صبح روز بعد از جشن آغاز سال ۲۰۲۴ است و گوشی آیفون را می‌بینیم که دراز کشیده و ناله می‌کند. پیکسل می‌پرسد: «شب سختی داشتی، آیفون؟» و آیفون پاسخ می‌دهد که در تمام طول شب، عکس‌های گروهی زیادی از مردم گرفته و در هر عکس، یا چشم کسی بسته بوده یا به‌ جای دیگری نگاه می‌کرده است.

پس از اینکه پیکسل نیز اعتراف می‌کند که تجربه مشابهی داشته است، آیفون می‌گوید: «اما من مثل تو قابلیت «بهترین برداشت» (Best Take) را ندارم، بنابراین نمی‌توانم بهترین حالت چند نفر را در یک عکس ترکیب کنم.»

آیفون در ادامه با نارحتی می‌گوید که باید عکس‌های بیشتری می‌گرفت تا عکس قابل قبولی از آب دربیاید و این کار باعث تخلیه‌ی باتری‌‌اش شده، فضای زیادی را از حافظه‌اش اشغال و دوربین‌هایش را متورم کرده است.

پیکسل پاسخ می‌دهد: «می‌توانستی عکس‌ها را برای من بفرستی تا آن‌ها را ویرایش کنم.»

پاسخ گوشی پیکسل نظر آیفون را جلب می‌کند. آیفون از زمین بلند می‌شود و به پیکسل می‌گوید: «تو می‌توانی این کار را با هوش مصنوعی‌ات انجام بدهی حتی اگر خودت عکس‌ها را نگرفته باشی؟»

با تأیید گوشی پیکسل، آیفون دوباره با حالت ناامیدی دراز می‌کشد و ادامه می‌دهد: «فکر می‌کنم باید آی‌کلادم را پاک کنم.»

ویژگی Best Take در گوشی پیکسل ۸ به شما امکان می‌دهد یک یا چند چهره در عکسی گروهی را با حالت بهتر آن‌ها جایگزین کنید که می‌تواند لبخند را به‌جای ناراحتی یا چشم باز را به‌جای چشم بسته در تصویر نهایی نشان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات