حالا ایسوس ذن‌فون ۱۰ هم به اندروید ۱۴ مجهز است

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نمای پشتی گوشی ایسوس ذن فون ۱۰ / Asus Zenfone 10 سه رنگ
به‌روزرسانی اندروید ۱۴ برای گوشی پرچمدار خوش‌دست ذن‌فون ۱۰ منتشر شد.
تبلیغات

ایسوس در اوایل تابستان سال جاری از پرچمدار جدید خود با نام ذن‌ فون ۱۰ رونمایی کرد. این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد.

به‌لطف ابعاد نمایشگر ۵٫۹۲ اینچی ذن‌فون ۱۰، گوشی پرچمدار ایسوس از نظر بسیاری از کارشنا‌س‌ها به‌عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و کامپکت‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود و در فهرست خوش دست ترین گوشی قرار می‌گیرد.

ایسوس می‌گوید گوشی ذن‌فون ۱۰ که با اندروید ۱۳ عرضه شد، به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرده‌ است. اندروید ۱۴ برای همه‌ی گوشی‌های ذن‌فون ۱۰ در سراسر جهان منتشر می‌شود؛ اما ممکن است در برخی از مناطق با کمی تأخیر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کاربران ذن‌فون ۱۰ می‌توانند در اندروید ۱۴ ویجت ساعت در صفحه‌ی قفل را شخصی‌سازی و مصرف باتری را برای هر برنامه را کنترل کنند. ایسوس در به‌روزرسانی اندروید ۱۴ ذن‌فون ۱۰، مجوزهای امنیتی بخش عکس‌ها و فیلم‌ها را بیشتر کرده است.

اگر کاربر ذن‌فون ۱۰ هستید و مشکلاتی مانند قطع اتصال هدفون بلوتوثی و اکو در تماس‌های تلفنی را تحربه کرده‌اید، نگران نباشید؛ چرا که ایسوس در اندروید ۱۴ اقدام به رفع این مشکلات و باگ‌ها کرده است.

قیمت گوشی ایسوس ذن‌فون ۱۰ نزدیک به ۶۱۰ دلار است. این باعث می‌شود قیمت گوشی پرچمدار ایسوس نسبت به قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون، مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات