معرفی سبک‌ترین و خوش‌ دست‌ترین گوشی‌ های بازار

یک‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مطالعه 12 دقیقه
معرفی بهترین گوشی های سبک و خوش دست بازار در رده های قیمت مختلف
بهترین گوشی سبک و خوش‌دست بازار کدام است؟ بهترین گوشی سبک بازار چه ویژگی‌هایی دارد؟ با معرفی سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار همراه ما باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر با روی آوردن سازندگان بزرگ موبایل به پرچم‌دارهای تمام‌عیار اولترا و پرو مکس، شاهد عرضه‌ی گوشی‌هایی بزرگ، سنگین و حجیم بودیم؛ ظاهراً ذائقه مخاطبین نیز با همراهی سازندگان، به سمت این نوع گوشی‌ها تغییر پیدا کرد. باوجوداین سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا همچنان سبک‌‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار مخاطب خود را دارند؟

جواب این سؤال شاید با عملکرد چند سال اخیر تولیدکنندگان گوشی هوشمند داده شود؛ مثلاً گوشی‌های سری SE و مینی اپل و همچنین مدل پایه پرچم‌دار هر سال مثل آیفون 13، آیفون 12 و ... همیشه از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار محسوب می‌شدند؛ البته این موضوع درست است که اپل بعد از دو سال مدل مینی را از خط تولید خود به‌دلایلی، حذف کرده، اما همچنان مدل پایه پرچم‌دارش به‌خوش‌دستی خود باقی مانده است.

عناوین اصلی این مطلب

فهرست مطالب

سامسونگ نیز با عرضه گوشی‌هایی مانند سری Z فولد و سری S اولترا توجه خاصی به ساخت گوشی‌های بزرگ و سنگین دارد؛ اما از طرفی هم مدل پایه‌ی پرچم‌دارش به‌شدت خوش‌دست است. شیائومی هم با معرفی مدل لایت سری ۱۱ پرچم‌دارانش گام مهمی در ساخت باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی هوشمندش برداشت. دیگر سازندگان مانند موتورولا، ریلمی و ایسوس هم اخیراً با عرضه‌ی محصولاتی علاقه خود را به تولید گوشی‌های خوش‌دست و سبک نشان داده‌اند.

برای مثال سری جدید گوشی‌های موتورلا برخلاف نسل‌های پیش،‌ بسیار سبک‌وزن و خوش‌دست هستند، یا مثلاً گوشی محبوب و کم‌یاب این روزهای بازار، ریلمی GT مستر هم یکی از بهترین گوشی‌های سبک و خوش‌دست بود. درست است که همیشه داشتن مدل اولترا یا پرو مکس هیجان بیشتری دارد، اما نیازمند بودجه‌ی بسیار بیشتری هم هست.

در ادامه با معرفی سبک‌ترین و خوش دست ترین گوشی‌های بازار در بازه‌های قیمتی مختلف همراه زومیت باشید.

معرفی سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار

سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های اقتصادی

پیدا کردن محصولی خوش‌دست و سبک بین گوشی‌های اقتصادی بازار کار راحتی نیست؛ چراکه در سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش ظرفیت باتری و بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر در اکثر گوشی‌های بازار ازجمله‌ی ارزان‌قیمت‌ترین آن‌ها، کار سازندگان برای کنترل اندازه و وزن محصولات سخت شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد در طراحی گوشی‌های پایین‌رده، چندان به این مسئله اهمیت داده نمی‌شود.

موتو G52 موتورولا

بهترین گوشی بازار - موتورولا موتو جی ۵۲ | Motorola Moto G52 رنگ سفید

گوشی موتورولا جی ۵۲ از ارزان‌ترین گوشی‌های سبک و خوش‌دست بازار محسوب می‌شود. نمایشگر ۶٫۶ اینچ و ۱۶۹ گرم وزن باعث شده تا این گوشی موتورولا معیارهای سبکی و خوش‌دستی را در حد بسیار خوبی داشته باشد؛ همچنین باوجود وزن پایین و ضخامت نسبتاً کم، باتری با ظرفیت بالای ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در بطن این گوشی کار گذاشته شده تا طراحی داخلی بهینه‌ و خوب Moto G52 موتورولا بیش‌ازپیش معلوم شود.

تراشه Snapdragon 680، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و نمایشگر با پنل ۹۰ هرتز AMOLED فول اچ‌دی، عرضه با نسخه ۱۲ اندروید تقریباً خالص گوگل، بلندگوهای استریو و بهره‌مندی از چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از دیگر ویژگی‌های گوشی ارازن‌قیمت موتورولا محسوب می‌شوند.

انتخاب جایگزین: آنر X8

سبک ترین و خوش دست ترین گوشی ارزان بازار آنر ایکس ۸

طراحی قاب جلویی آنر X8 درنگاه اول چشم هر کاربری را می‌تواند به خود جذب کند؛ چراکه حدود ۸۹ درصد آن‌را نمایشگر به‌خود اختصاص داده، چیزی که اکثراً در گوشی‌های رده‌بالا می‌توان انتظار دیدن آن‌را داشت. این نمایشگر اندازه‌ای ۶٫۷ اینچ دارد و از پنل ۹۰ هرتز IPS LCD با وضوح FHD+ بهره می‌برد.

گفتنی است باوجوداینکه وزن این گوشی آنر حدود ۱۷۷ گرم است، اما باتری آن به ظرفیت معمولی ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده که حتی با تراشه‌ی کم‌مصرف و بهینه‌ای مانند Snapdragon 680 نمی‌توان انتظار طول عمر باتری بالایی را داشت.

X8 آنر تنها در یک ظرفیت ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. پنل دوربین پشتی آن نیز به ماژول چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز شده است. با در نظر گرفتن ضخامت ۷٫۵ میلی‌متری و وزن و ابعاد مناسب ایکس 8 و همینطور باتوجه‌به قیمت، می‌توان از آن به‌عنوان یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار یاد کرد.

A96 اوپو

سبک ترین و خوش دست ترین گوشی ارزان اوپو ای ۹۶

گوشی اوپو مدل A96 با داشتن ۱۷۱ گرم وزن، ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت و نمایشگری ۶٫۴۳ اینچ به‌عنوان یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌ها در دسته‌ی میان‌رده‌های اقتصادی است. همچنین طراحی مینیمالیستی آن نیز در راستای سلیقه‌ی کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های جمع‌وجور است.

تراشه Snapdragon 680، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات از دیگر ویژگی‌های A96 اوپو محسوب می‌شوند. قیمت گوشی اوپو با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۹ تا ۱۰ میلیون تومان است.

سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار

شیائومی 11 لایت فایوجی ان ای | Xiaomi 11 lite 5G NE

شیائومی 11 لایت 5G NE

هنگام معرفی شیائومی 11 لایت 5G NE چینی‌ها از این گوشی به‌عنوان باریک‌ترین گوشی 5G جهان یاد کردند و باتوجه‌به ضخامت ۶٫۸ میلی‌متری آن، این ادعا چندان بی‌راه به‌نظر نمی‌رسد. همچنین وزن گوشی تنها ۱۵۸ گرم است و با نگاهی به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچ ۱۱ لایت NE به‌نظر می‌رسد با یکی از خوش‌دست‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند چند سال اخیر مواجه هستیم.

ظرفیت باتری میان‌رده شیائومی معادل ۴٬۲۵۰ میلی‌آمپر ذکر شده که نسبت‌به ضخامت و وزن آن قابل‌قبول است. تراشه Snapdragon 778G، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و حداکثر توان شارژ ۳۳ وات از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۱ لایت فایوجی NE است.

گفتنی است نمایشگر این گوشی از پنل ۹۰ هرتز OLED با ضوح فول اچ‌دی پلاس مجهز به فناوری‌های HDR10+ و دالبی ویژن بهره می‌برد و یکی از بهترین تجربه‌های بصری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

موتورولا اج 30

موتورولا اج ۳۰

وزن ۱۵۵ گرم، ضخامت ۶٫۸ اینچ و نمایشگری ۶٫۵ اینچی همگی خبر از یک گوشی سبک،‌ خوش‌دست و باریک می‌دهند. موتورولا اج 30 یکی از میان‌رده‌های خوب موتورلا در چند سال اخیر است که علاوه‌بر جمع‌وجور بودن، به امکانات بسیار خوبی مانند ماژول دوربین اصلی سه‌گانه با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسل، تراشه Snapdragon 778G پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی AMOLED مجهز شده است.

عرضه با اندروید ۱۲، اسپیکرهای استریو و بهره‌مندی از هشت گیگابایت رم از دیگر ویژگی‌های گوشی میان‌رده موتورولا محسوب می‌شوند؛ همچنین ظرفیت باتری ۴٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعت آن به‌نظر می‌رسد به‌نفع وزن و ضخامت کم گوشی تعدیل شده است.

سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بالارده

بهترین گوشی ها | سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای - Galaxy S21 FE Samsung  رنگ مشکی

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G

گلکسی S21 اف ای سامسونگ را با داشتن ۱۷۷ گرم وزن، ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت و نمایشگری ۶٫۴ اینچ می‌توان به عنوان یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار در کلاس بالارده‌ها درنظر گرفت. فریم فلزی دستگاه به حس دست گرفتن بهترش کمک می‌کند و ابعاد جمع‌وجور‌ آن نیز به‌راحتی در دست کاربر جای می‌شود.

اس ۲۱ اف ای که ارزان‌ترین مدل پرچم‌داران سری S21 سامسونگ است از تراشه پرچم‌دار Exynos 2100 قدرت می‌گیرد تا در عین خوش‌دست بودن تا حد زیادی نیز قدرتمند باشد. بهره‌مندی از دوربین‌های بسیار خوب، عرضه با اندروید ۱۲، ظرفیت باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ است.

آیفون SE اپل نسخه 2020

نسل دوم آیفون SE اپل که در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شده، یکی از سبک‌ترین، کوچک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار در حدود ۱۷ میلیون تومان محسوب می‌شود. وزن گوشی تنها به ۱۴۸ گرم و ضخامت آن نیز به ۷٫۳ میلی‌متر می‌رسد. پنل جلویی گوشی که ارتفاعی حدود ۱۳۸ میلی‌متر و پهنایی معادل ۶۷ میلی‌متر دارد با نمایشگری به بزرگی ۴٫۷ اینچ پوشانده می‌شود؛ یعنی تنها حدود ۶۵ درصد از قاب جلویی SE 2 دراختیار نمایشگر Retina IPS LCD قرار دارد که یکی از نقاط ضعف ان محسوب می‌شود.

این گوشی میان‌رده (بالارده در بازار ایران!) اپل، تنها از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل اصلی در قاب پشتی و یک دوربین ۷ مگاپیکسل به‌عنوان سلفی بهره می‌برد. یکی از نقاط قوت آیفون SE 2020 علاوه‌بر داشتن استاندارد IP67، امکان شارژ بی‌سیم و پشتیبانی بلند‌مدت نرم‌افزاری، تراشه قدرتمند و بهینه A13 Bionic اپل است که باوجود گذشت حدوداً سه سال از عمر آن، همچنان یکی از بهترین عملکردها را در این بازه‌ی قیمتی از خود نشان می‌دهد.

موتو S30 پرو موتورولا

سبک ترین و خوش دست ترین گوشی بالارده بازار موتورولا موتو اس ۳۰ پرو

S30 پرو یکی از گوشی‌های قدرتمند موتورولا است که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار شده است. این گوشی رده‌بالا در سبک‌ترین نسخه‌ی خود ۱۶۷ گرم وزن و ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین اندازه نمایشگر ۱۴۴ هرتزی P-OLED آن به ۶٫۵۵ اینچ می‌رسد؛ همجنین حاشیه‌های خمیده نمایشگر باعث شده تا بالای ۹۰ درصد قاب جلویی به آن اختصاص پیدا کند که به خوش‌دستی و شیک بودن گوشی کمک زیادی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی موتورولا می‌توان به نسخه پلاس تراشه Snapdragon 888، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، عرضه با اندروید ۱۲ و باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز به شارژ سریع ۶۸ وات اشاره کرد.

آیفون SE 2022 اپل

راهنمای خرید بهترین آیفون - آیفون اس ای ۲۰۲۲ | iPhone SE 2022 رنگ مشکی

آیفون SE 2022 اپل فارغ از طراحی دمده و قدیمی‌اش، قدرت بسیار بالایی را به‌لطف تراشه‌ی قدرتمند اپل A15 Bionic در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مناسب آن دسته از افرادی است که همچنان عاشق دکمه‌ی هوم کلاسیک اپل هستند؛ البته طرفداران گوشی‌های کوچک و سبک هم نباید از اندازه جمع‌وجور و وزن ۱۴۴ گرمی و بسیار سبک نسل سوم SE غافل شوند.

با اینکه طول و عرض گوشی به حدود ۱۳۸ و ۶۷ میلی‌متر می‌رسد، اما نمایشگر با دراختیار داشتن ۶۵٫۴ درصد قاب جلویی دستگاه به ۴٫۷ اینچ محدود شده است. همچنین آیفون اس ای ۳ با اینکه ۴ گرم از نسل پیشینش سبک‌تر شده، اما باتری حجیم‌تری را در خود جای داده و طول عمر باتری بهتری به‌نسبت نسل دوم خود ارائه می‌دهد؛ البته همچنان با وجود نمایشگر کوچک‌تر با وضوح پایین، ماندگاری باتری SE3 توان رقابت با گوشی‌های دیگر با ظرفیت باتری ۴ تا ۵ هزار میلی‌آمپرساعت را ندارد.

سایر مشخصات این گوشی هم با نسل پیشین خود مشترک است، البته میزان رم با یک گیابایت ارتقا به ۴ گیگابایت می‌رسد و تعداد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاریبیشتری هم در انتظار نسل جدید SE خواهد بود.

سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار

راهنمای خرید آيفون - آیفون ۱۲ | iPhone 12 رنگ مشکی

آیفون 12 اپل

آیفون 12 اپل با ساختاری از فلز و شیشه تنها ۱۶۴ گرم وزن دارد. ضخامت گوشی و اندازه نمایشگر هم به‌ترتیب اعدادی معادل ۷٫۴ میلی‌متر و ۶٫۱ اینچ هستند. این مشخصات خبر از یک گوشی خوش‌ساخت و خوش‌دست را می‌دهد که به دوربین‌های بسیار باکیفیت و پردازنده‌ای قدرتمند هم مجهز است.

گفتنی است پنل نمایشگر بااینکه ۶۰ هرتزی است، اما گوشی به‌لطف iOS به‌قدری روان کار می‌کند که حس‌وحالی تقریباً مشابه پنل ۹۰ هرتز به کاربر می‌دهد. همچنین اپل نوع پنل را Super Retina XDR OLED عنوان کرده است. باتری ۲٬۸۱۵ میلی‌آمپرساعت آیفون 12 با حداکثر توان ۲۰ وات از طریق شارژ سیمی و ۱۵ وات به‌صورت بی‌سیم می‌توان شارژ مجدد شود. بهره‌مندی از استاندارد IP68 و پشتیبانی نرم‌افزاری بلند‌مدت اپل هم ارزش خرید گوشی را تا حد امکان بالا می‌برند.

گلکسی اس 22 سامسونگ 5G

گلکسی S22 سامسونگ

نسخه‌ی پایه‌ی سری S22 سامسونگ، یکی از خوش‌دست‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ است که تقریباً ویژگی‌های اس ۲۲ اولترا را با خود به‌همراه دارد، چیزی که کاربران جمع‌وجور پسند، بسیار دوست دارند؛ دستگاهی کوچک ولی کارآمد و قدرتمند. گفتنی است وزن ۱۶۷ گرمی S22 درمقایسه‌با دستگاه‌های بالای ۲۰۰ گرم اولترا و پرو مکس، در دسته‌ی پرچم‌داران بسیار مناسب خواهد بود.

نمایشگر ۶٫۱ اینچ ۱۲۰ هرتزی با پنل Dynamic AMOLED 2X به‌همراه ضخامت آن که فراتر از ۷٫۶ میلی‌متنر نمی‌رود، بر خوش‌دست بودن اس ۲۲ صحه می‌گذارد. دوربین‌های پرچم‌دار سامسونگ تنوع دوربینی محبوب واید،‌ اولتراواید و تله‌فوتو را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ همچنین بهره‌مندی از تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 یا در برخی موارد Exynos 2200، عرضه با اندروید ۱۲، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 از دیگر ویژگی‌های S22 سامسونگ به‌حساب می‌آیند.

ذن فون 9 ایسوس

ذن‌فون ۹ ایسوس

ذن‌فون 9 ایسوس با داشتن نمایشگر ۵٫۹ اینچ و وزنی معادل ۱۶۸ گرم گوشی سبک و خوش‌دستی به‌حساب می‌آید؛ اما ضخامت گوشی پرچم‌دار ایسوس به ۹٫۱ میلی‌متر می‌رسد و همین موضوع ممکن است برای برخی کاربران سخت‌پسند خوشایند نباشد؛ چرا که برخلاف وزن و ابعادش چندان باریک به‌نظر نمی‌آید.

تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، عرضه با اندروید ۱۲ و پنل نمایشگر ۱۲۰ هرتز Super AMOLED از ویژگی‌های دیگر Zenfone 9 هستند. همچنین باتوجه‌به ضخیم بودن گوشی انتظار می‌رفت، ایسوس یک باتری با ظرفیتی بیش‌از ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعت در دل این گوشی به‌کار گیرد.

آیفون 13 / 13 مینی اپل

راهنمای خرید آيفون - آیفون ۱۳ | iPhone 13 رنگ آبی

آیفون 13 و آیفون 13 مینی اپل تنها در ابعاد، اندازه نمایشگر،‌ وزن و ظرفیت باتری متفاوت هستند و سایر مشخصاتشان باهم یکسان است. ابتدا سراغ تفاوت‌ها برویم؛ نمایشگر ۱۳ مینی ۵٫۴ اینچ و نمایشگر آیفون ۱۳ اپل ۶٫۱ اینچ عنوان شده. ظرفیت باتری نیز به‌ترتیب ۲٬۴۳۸ و ۳٬۲۴۰ میلی‌آمپرساعت و به‌تبع آن وزن این دو گوشی نیز به‌همان ترتیب ۱۴۱ و ۱۷۴ گرم خواهد بود. به‌این ترتیب ابعاد کلی آیفون مینی از آیفون‌های SE هم کوچک‌تر است. گفتنی است که طول عمر باتری نیز جایزه‌ای در این زمینه دریافت نمی‌کند.

از ویژگی‌های مشترک آیفون 13 و مدل مینی آن، پنل ۶۰ هرتزی Super Retina XDR OLED نمایشگر، تراشه A15 Bionic، سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، اولتراواید و سلفی (واید)، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ وات و شارژ بی‌سیم MagSafe و همچنین گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 را می‌توان نام برد.

گلکسی اس 23 سامسونگ

بهترین گوشی سبک و خوش دتس پرچم دار گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

گلکسی S23 سامسونگ از هیجان‌انگیزترین و زیباترین گوشی‌های چند سال اخیر است که در آستانه ورود به بازار کشور قرار دارد؛ البته نسخه‌ی اولترا پرچم‌داران سری S23 چند روز گذشته با قیمتی نجومی وارد بازار شده و نسخه‌ی پایه و خوش‌دست این سری نیز به‌زودی در بازار موبایل ایران به‌فروش می‌رسد. گفتنی است این گوشی پرچم‌دار با داشتن ۱۶۸ گرم وزن، ۷٫۶ میلی‌متر ضخامت و نمایشگری ۶٫۱ اینچ بسیار خوش‌دست محسوب می‌شود.

ظرفیت باتری ۳٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعت عنوان شده و حداکثر توان پشتیبانی‌شده برای شارژ مجدد آن ۲۵ وات است. این ظرفیت باتری باتوجه‌به بهبود مصرف باتری تراشه، احتمالاً برای کار کردن با گوشی به‌مدت یک روز کافی خواهد بود؛ البته طول عمر باتری در اغلب گوشی‌های سبک و باریک چندان تعریفی ندارد.

تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2، نمایشگر ۱۲۰ هرتز با پنل Dynamic AMOLED 2X، عرضه با رابط کاربری One UI 5.1 برپایه‌ی اندروید ۱۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و بهره‌مندی از هشت گیگابایت رم را جزو برترین ویژگی‌های گلکسی S23 می‌توان دانست؛ همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی نرم‌افزاری منظم و طولانی‌مدت و داشتن گواهی IP68 نیز بر ارزش خرید S23 سامسونگ می‌افزاید.

برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز انواع گوشی‌های موبایل می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. به‌علاوه، در این بخش فضایی را برای تبادل‌نظر درباره گوشی موبایل فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالاتتان را مطرح کنید.

سوالات متداول زومیت

  • سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

    بهترین گوشی سبک و خوش‌دست بازار تا حدود 10 میلون تومان را می‌تون مدل‌هایی مانند موتورولا موتو G52، آنر X8 و اوپو A96 دانست.

  • بهترین گوشی سبک و باریک شیائومی کدام مدل است؟

    شیائومی ۱۱ لایت NE 5G یکیک از باریک‌ترین، سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار است که در حدود ۱۱ مییلون تومان قیمت دارد.

  • بهترین گوشی پرچمدار خوش دست و سبک کدام مدل است؟

    گلکسی اس 23 سامسونگ که به‌تازگی معرفی شده یکی از سبک‌ترین پرچم‌داران بازار است که عملکرد بسیار خوبی هم دارد. آیفون 13 اپل یا آیفون 13 مینی اپل نیز بسیار سبک، خوش‌دست و کارآمد هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات