درآمد ۱۴۰ میلیون دلاری در یک ثانیه؛ گوشی قدرتمند نوبیا طوفان به پا کرد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
رنگ بندی نوبیا Z60 اولترا ZTE
نوبیا، زیرمجموعه‌ی ZTE، با عرضه‌ی گوشی پرچم‌دار جدیدش رکورد عجیب‌و‌غریبی ثبت کرد.
تبلیغات

گوشی زد‌ تی‌ ای نوبیا Z60 اولترا در ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) در چین رونمایی شد. پس از یک دوره پیش‌فروش موفق، دور اول فروش این محصول پرچم‌دار رسماً آغاز شد.

زد تی ای نوبیا Z60 اولترا جزو بهترین گوشی‌ ها است و همین عامل باعث شد که زد تی ای با عرضه‌ی مسقیم این گوشی، تنها در عرض یک ثانیه فروش یک میلیارد یوان (۱۴۰ میلیون دلار) را تجربه و رکورد جدید برای خود ثبت کند.

نوبیا Z60 اولترا به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی اولد مجهز است که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر اثر‌انگشت پنهان شده‌اند. این گوشی با رابط کاربری MyOS برپایه‌ی اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

نوبیا Z60 اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع ۸۰ وات برخوردار است.

گوشی جدید نوبیا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است و همه‌ی این دوربین‌ها از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) استفاده می‌کنند.

قیمت گوشی Z60 اولترا در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴٬۲۹۹ یوان (۶۰۰ دلار) است. این گوشی در سه رنگ مشکی و نقره‌ای آبی عرضه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات