نوبیا دوربین زیر نمایشگر گوشی Z60 Ultra را به‌‌نمایش گذاشت

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشت گوشی موبایل نوبیا Z50 اولترا زد تی ای / ZTE nubia Z50 Ultra آبی
تیزر جدید نوبیا نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار Z60 اولترا این برند از نسل جدید دوربین زیرنمایشگرش بهره خواهد برد.
تبلیغات

نوبیا گوشی هوشمند Z60 اولترا را در ۱۹ دسامبر عرضه خواهد کرد. این برند با انتشار تیزرهایی، برخی از ویژگی‌های اصلی پرچم‌دار بعدی خود را به‌نمایش گذاشته و هیجان زیاد میان کاربران ایجاد کرده است. برند چینی با تیزر جدیدش به فناوری دوربین زیر نمایشگر اشاره می‌کند.

نوبیا Z60 اولترا از دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد و بدین‌ترتیب، عملاً بریدگی بالای صفحه نمایش حذف خواهد شد تا تجربه‌ای فراگیر را ارائه دهد.

تیزر نوبیا در ویبو نشان می‌دهد گوشی پرچم‌دار بعدی این برند طراحی لبه‌تخت دارد. گوشی زد تی ای از نسل پنجم فناوری دوربین زیر نمایشگر این شرکت بهره خواهد برد که دوربین را به‌طور یکپارچه با صفحه‌نمایش ترکیب می‌کند.

دوربین زیر نمایشگر نوبیا Z60 اولترا

نوبیا استفاده از مواد و فناوری پیشرفته نمایشگر BOE را نیز تأیید کرد. طبق گزارش‌ها، صفحه‌نمایش Z60 اولترا از تراکم پیکسلی 400ppi بهره خواهد برد.

نوبیا Z60 اولترا از تراشه‌ی نمایشگر UDC مستقل برای بهینه‌سازی رنگ‌ها استفاده خواهد کرد و طبق شایعات، به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی OLED با وضوح 1.5k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.

دوربین زیر نمایشگر نوبیا Z60 اولترا

قاب پشتی نوبیا Z60 اولترا میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی معادل ۱۸ میلی‌متر و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کنونی ۳۵ میلی‌متر و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کنونی معادل ۸۵ میلی‌متر استفاده می‌کند. هر سه دوربین این دستگاه از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) نیز پشتیبانی خواهند کرد.

تأیید شده است که نوبیا Z60 اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x، یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4 و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ بهره خواهد برد.

قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات