گوشی میان‌رده «حرفه‌ای»‌ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت در راه است

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی هواوی پشت هواوی نوا ۹
هواوی در حال آماده‌شدن برای رونمایی گوشی میان‌رده‌ی جدید با باتری پرظرفیت و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
تبلیغات

هواوی اوایل ماه جاری میلادی گوشی هوشمند Enjoy 70 را در چین عرضه کرد؛ اما جانشین Enjoy 60 پرو، در مراسم رونمایی غایب بود. با‌این‌حال، یکی از افشاگران از عرضه‌ی Enjoy 70 پرو در آینده‌ی نزدیک خبر می‌دهد.

یکی از افشاگران در ویبو تصاویری به‌اشتراک گذاشته است که طراحی گوشی جدید هواوی را نمایش می‌دهد و در یکی از آن‌ها می‌توانیم مشخصات گوشی را هم ببینیم.

قاب پشتی گوشی هواوی رنگ مشکی

براساس این تصاویر Enjoy 70 پرو ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پشت خود دارد که میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌‌سنج ۲ مگاپیکسلی است. در این تصویر، می‌توانیم رنگ مشکی براق گوشی هواوی را ببینیم؛ در‌حالی‌که این گوشی در رنگ‌های سفید و سبز نیز در‌دسترس خواهد بود.

پنل جلویی گوشی هواوی در دستان یک شخص
پنل جلویی گوشی هواوی در دستان یک شخص

گوشی میان رده جدید هواوی از نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD باوضوح +FHD استفاده خواهد کرد که ظاهراً نرخ نوسازی عادی ۶۰ هرتز دارد. در زیر قاب این گوشی، مانند Enjoy 60 پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده شده است. این محصول با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد بود.

گوشی جدید هواوی HarmonyOS 4 را اجرا خواهد کرد و انرژی دستگاه را باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ وات تأمین می‌کند. انتظار می‌رود Enjoy 70 پرو دستگاهی باریک و سبک و تنها ۸٫۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۹ گرم وزن داشته باشد.

براساس ادعای این افشاگر، گوشی جدید هواوی احتمالاً امروز (۵ دی) در‌کنار گوشی‌های سری نوا ۱۲ عرضه خواهد شد. با‌این‌حال، هواوی چیزی را رسماً تأیید نکرده است. همچنین، هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی جدید هواوی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات