گوشی خوش قیمت Honor 90 GT با ۲۴ گیگابایت رم و شارژ ۱۰۰ وات رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
مدل آبی گوشی آنر ۹۰ جی تی / Honor 90 GT از نمای پشت
گوشی Honor 90 GT از پردازنده‌ی پرچمدار استفاده می‌کند، باتری پرظرفیت دارد و با قیمت منطقی در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

آنر امروز رویداد جدیدی در چین برگزار کرد تا گوشی میان رده Honor 90 GT را رونمایی کند. این محصول خوش‌قیمت مشخصات پریمیوم دارد و جایگزین Honor 80 GT می‌شود.

آنر در بیانیه‌ای که برای گیزموچاینا ارسال کرده است می‌گوید گوشی آنر ۹۰ جی تی بدنه‌ای با فریم تخت دارد و در پنل پشتی از جزیره‌ی دوربین مستطیلی استفاده می‌کند. پنل پشتی مدل آبی‌ میزبان دو خط موازی است که حالتی اسپرت به آن می‌دهد.

نمای پشت و جلو گوشی آنر ۹۰ جی تی / Honor 90 GT مدل آبی

در بخش جلویی آنر 90 جی تی شاهد نمایشگر اولد مجهزبه حفره‌ی دایره‌ای با حاشیه‌های بسیار باریک هستیم، حتی باریک‌تر از آیفون ۱۵ پرو. نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و به حسگر اثر انگشت مجهز است.

گوشی آنر ۹۰ جی تی / Honor 90 GT از نمای جلو

گوشی Honor 90 GT در زیر بدنه‌ی چشم‌نوازش از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (پرچمدار نسل قبل کوالکام) استفاده می‌کند و به حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. جدیدترین موبایل آنر باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰۰ وات دارد و از خنک‌کننده‌ی مبتنی‌بر محفظه‌ی بخار استفاده می‌کند.

مدل مشکی گوشی آنر ۹۰ جی تی / Honor 90 GT
مدل طلایی گوشی آنر ۹۰ جی تی / Honor 90 GT بخش پشتی و جلویی

گوشی آنر ۹۰ جی تی به دوربین پشتی دوگانه شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX906 و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. دوربین اصلی لرزش‌گیر اپتیکال دارد و دوربین ثانویه از لنز فوق عریض استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

آنر گوشی جدیدش را با اسپیکر دوگانه و رابط کاربری MagicOS 7.2 برپایه‌ی اندروید ۱۴ عرضه می‌کند. قیمت گوشی آنر ۹۰ جی تی در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲٬۵۹۹ یوان (تقریبا ۳۶۵ دلار) و در قوی‌ترین کانفیگ با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ۳٬۶۹۹ یوان (تقریبا ۵۲۰ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات