گوشی جدید آنر حاشیه باریک‌تر از آیفون ۱۵ پرو خواهد داشت

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر ۹۰ جی تی
سری جدید گوشی آنر دارای طراحی ظریف و حاشیه‌های باریک‌ خواهد بود؛ این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌زودی رونمایی می‌شود.
تبلیغات

آنر ۹۰ جی‌تی، گوشی هوشمند جدید آنر، طبق اعلام رسمی این شرکت، در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) رونمایی خواهد شد.

به گزارش افشاگری در ویبو، آنر ۹۰ جی‌تی دارای حاشیه‌های باریک‌تری در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو است. این عنصر طراحی به ظرافت کلی گوشی می‌افزاید و آن را از نظر بصری جذاب می‌کند.

علاوه بر طراحی، عملکرد بازی این گوشی نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. گوشی جدید آنر موفق شده که Honor of Kings را بیش از پنج ساعت بدون‌وقفه و بدون مشکل لمس صفحه یا تأخیر قابل‌ توجه، بازی کند.

تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده‌‌ از آنر GT90، طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. دو دوربین اصلی با چیدمان عمودی و چراغ‌قوه‌ی دوگانه برای بهبود عملکرد دوربین در محیط‌های تاریک و همچنین لوگوی جی‌تی که در پنل پشتی دیده می‌شود.

در پنل جلویی گوشی نیز شاهد یک دوربین سلفی با حفره پانچ مرکزی و نمایشگری با حاشیه‌ی باریک هستیم. انتظار می‌رود گوشی GT90 دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال OIS باشد.

آنر ۹۰ جی تی در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود گوشی آنر به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شود. انتخابی که انتظارات را برای عملکرد کلی دستگاه افزایش داده و آن را به محصولی مورد انتظار در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است.

گوشی جدید آنر همچنین پیکربندی‌های حافظه متفاوت از جمله ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایت را ارائه می‌کند.

آنر ۹۰ جی‌تی در رنگ‌های آبی (که به نظر می‌رسد رنگ پرچم‌دار است) و همچنین مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

تمام این جزئیات در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر)، علاوه بر قیمت گوشی به‌طور رسمی اعلام خواهد شد. همچنین آنر در کنار گوشی جدید خود ممکن است دستگاه‌های دیگری مانند آنر X50 جی‌تی و آنر تبلت ۹ را نیز معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات