این Honor 90 GT است؛ گوشی ارزان چینی با نمایشگر اولد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی آنر ۹۰ جی‌تی در نمای پشت و جلو در رنگ آبی
رندر جدیدی از گوشی آنر ۹۰ جی‌تی منتشر شده است که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

آنر در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید سری GT در چین است. انتظار می‌رود آنر این گوشی‌ها را به‌عنوان لاین‌آپی متفاوت در نظر بگیرد. حالا رندری از گوشی آنر ۹۰ جی‌تی در اینترنت منتشر شده است که با تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی تفاوت دارد.

به‌گزارش آی‌تی‌هوم، پیش‌از‌این گوشی آنر ۹۰ جی‌تی به‌صورت آنلاین برای پیش‌سفارش در‌دسترس قرار گرفته بود و وب‌سایت‌ها و رسانه‌ها موفق شده‌اند تصویر این گوشی را ذخیره‌ کنند.

رندر گوشی آنر ۹۰ جی‌تی در نمای پشت و جلویی در رنگ آبی

این رندر نشان می‌دهد که دستگاه طراحی قاب تخت و فریم براق خواهد داشت؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌جای فلز از پلاستیک ساخته شده است. مجموعه‌دوربین مستطیل‌شکل در عقب شامل دو دوربین و یک فلاش LED است.

گوشی موجود در این رندر به رنگ آبی است و دو نوار به رنگ متفاوت در پشت آن دیده می‌شود. این نوارها احتمالاً در سایر رنگ‌ها نیز وجود خواهند داشت.

گفته می‌شود که آنر ۹۰ جی‌تی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد و با ۲۴ گیگابایت رم همراه خواهد بود. این رندر وجود نمایشگر تخت در جدیدترین گوشی آنر را تأیید می‌کند. نوع پنل هنوز مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود که از نوع اولد خواهد بود.

احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی آنر ۹۰ جی‌تی منتشر خواهد شد. این گوشی درکنار آنر X50 جی‌تی رونمایی می‌شود و انتظار داریم آنر به‌زودی تاریخ عرضه و قیمت گوشی های جدیدش را اعلام کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات