این گوشی ۵٫۵ میلیونی باتری پرظرفیت و نمایشگر ۹۰ هرتز دارد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی لاوا Yuva 3 پرو در حال نمایش طیف طلایی رنگ
گوشی هوشمند لاوا Yuva 3 پرو با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مشخصات قابل قبول رونمایی شد.
تبلیغات

لاوا طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده‌ امروز رسماً جانشین گوشی لاوا Yuva 2 پرو، یعنی لاوا Yuva 3 پرو را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مشخصات قابل قبول در بازار هند عرضه کرد. گوشی جدید هندی‌ها با وجود طراحی اصلاح شده و مشخصات ارتقا یافته تنها ۱۲ دلار نسبت به نسل قبل خود افزایش قیمت داشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی لاوا، گوشی یادشده دارای قاب پشتی تخت و شیشه‌ای است. دوربین دوگانه‌ی این گوشی با چینشی عمودی در گوشه‌ی بالایی قاب قرار گرفته است، چنین طراحی قبل‌تر در انواعی از گوشی سامسونگ مانند سری‌های گلکسی S21 و گلکسی S22 مشاهده شده بود.

گوشی لاوا Yuva 3 پرو در سه رنگ سبز و طلایی و بنفش

گوشی لاوا Yuva 3 پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD مجهز شده است که از وضوح +HD، تراکم ۲۶۹ پیکسل‌بر‌اینچ، بریدگی دایره‌ای شکل دوربین و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

گوشی مورد بحث از پردازنده‌ی Unisoc T616 به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x بهره می‌برد. از لحاظ نرم‌افزاری، گوشی نام‌برده با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و لاوا وعده‌ی انتشار ۲ سال به‌روزرسانی امنیتی برای آن داده است.

صفحه‌نمایش و نمای پشتی گوشی لاوا Yuva 3 پرو

دوربین اصلی این گوشی از وضوح ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است، اما اطلاعی از وضوح و نوع لنز دوربین دوم آن در دسترس نیست. دوربین سلفی وضوحی معادل ۸ مگاپیکسل دارد.

قاب دوربین و فلاش گوشی لاوا Yuva 3 پرو
قاب دوربین گوشی لاوا Yuva 3 پرو
فریم کناری گوشی لاوا Yuva 3 پرو

گوشی اقتصادی جدید لاوا امنیت کاربران را از طریق حسگر اثر‌انگشت کناری خود تامین می‌کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه‌های MicroSD و USB-C اشاره کرد. گزینه‌های اتصال بی‌سیم نیز شامل دو سیم کارت 4G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵ و GNSS هستند.

گوشی موردبحث به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز شده است.

قیمت گوشی لاوا Yuva 3 پرو برای پیکر‌بندی ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم ۱۱۰ دلار اعلام شده است. این دستگاه با رنگ‌هایی موسوم به Desert Gold ،Forest Viridian و Meadow Purple در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات