گوشی جدید اوپو دو دوربین پریسکوپی خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اوپو فایند X7 پرو
پرچمدار جدید اوپو با دو دوربین پریسکوپی برای رقبا خط‌ونشان می‌کشد.
تبلیغات

اوپو فایند ایکس ۶ پرو یکی از بهترین گوشی ها در بخش دوربین در سال ۲۰۲۳ بود، اما فقط به بازار چین محدود شد. پیش از این رندرهایی از اوپو فایند ایکس ۷ پرو را دیده بودیم، اما جدیدترین رندر خبر از ارتقای بزرگی در بخش دوربین می‌دهند.

افشاگر معروف، Digital Chat Station ادعا کرده است که اوپو فایند ایکس ۷ پرو از دو دوربین پریسکوپی در پشت بهره خواهد برد. گفته می‌شود این دوربین‌ها قابلیت زوم ۳ و ۶ برابری خواهند داشت

رندر فاش شده از طراحی دوربین گوشی اوپو فایند ایکس ۷ پرو

اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی اوپو به دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود و از سنسورهای IMX890 و IMX858 استفاده خواهند کرد.

دوربین دوگانه‌ی زوم‌محور از لحاظ تئوری باعث ارائه‌ی کیفیت عالی عکس در فواصل نزدیک، متوسط و طولانی می‌شود. گوشی فایند ایکس ۶ پرو صرفاً دوربینی پریسکوپی با زوم ۳ برابری داشت اما می‌توانست در حالت کراپ، زوم ۶ برابری ارائه دهد.

بدین ترتیب احتمالاً فایند ایکس ۷ پرو از تکنیک کراپ‌ کردن عکس و سایر تکنیک‌های نرم‌افزاری برای ارائه‌ی زوم ۱۲ برابری ازطریق لنز پریسکوپی ۶ برابری استفاده کند.

استفاده از دوربین پریسکوپی با زوم سه برابری حرکت عاقلانه‌ای برای عکاسی در حالت پرتره خواهد بود. این موضوع به این دلیل است که فاصله‌ی کانونی ۳۵ تا ۸۵ میلی‌متر نقطه‌ی مطلوب برای فواصل کانونی در هنگام عکاسی پرتره محسوب می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی آنر و گوشی ویوو در برخی از مدل‌ها به‌ترتیب با دوربین‌های پریسکوپی ۱۶۰ و ۲۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسند. بنابراین مشتاقیم ببینیم کدام گوشی دست برتر را در زمینه‌ی عکاسی دارد و البته این پیشرفت چه تأثیری بر قیمت گوشی خواهد گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات