آنر گوشی‌هایی با ۲۴ گیگابایت رم می‌سازد

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کاربری HONOR 70 / گوشی موبایل آنر 70
آنر سری جدیدی از گوشی‌های خود را با پسوند GT و با ۲۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی قدرتمند رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

آنر در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری GT در چین است. یکی از مدیران این برند اطلاعاتی از سری جدید منتشر کرده است.

طبق شنیده‌ها، دو دستگاه جدید از این سری Honor 90 GT و Honor X50 GT نام خواهند داشت. گفته می‌شود این گوشی‌ها روی عملکرد پردازشی متمرکز خواهند بود.

براساس گزارش Digital Chat Station، گوشی‌های Honor 90 GT و Honor X50 GT با ۲۴ گیگابایت رم عرضه خواهند شد. بدین‌ترتیب، این دو گوشی آنر اولین گوشی‌های این برند خواهند بود که از این میزان رم بهره می‌برند.

یکی از افشاگران ادعا می‌کند که دوربین اصلی دو گوشی جدید آنر OIS (لرزشگیر اپتیکال) خواهد داشت. او اضافه می‌کند که آنر این گوشی‌ها را با سه تراشه‌ی مختلف عرضه خواهد کرد و از نمایشگری باکیفیت در ساخت آن‌ها استفاده می‌کند.

پیش‌از‌این، همین منبع فاش کرده بود که Honor 90 GT و Honor X50 GT به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت خواهند گرفت. این اولین‌باری است که درباره‌ی پردازنده‌ی سوم می‌شنویم.

در‌حال‌حاضر مشخص نیست که کدام‌یک از این دو گوشی تراشه‌ای غیر از دو تراشه‌ی مذکور خواهد داشت؛ اما احتمالاً Honor 90 GT می‌تواند در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت عرضه شود.

گفته می‌شود که گوشی‌های جدید آنر از صفحه‌نمایش تخت بهره می‌برند. هنوز مشخص نیست که پنل استفاده‌شده در آن‌ها از نوع LCD خواهد بود یا اولد؛ اما به‌احتمال زیاد این گوشی‌ها با نمایشگر اولد از راه برسند.

انتظار می‌رود آنر در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدیدش منتشر کند؛ چراکه یکی از مدیران این شرکت پیش‌تر به این موضوع اشاره کرده بود که سری GT لاین‌آپ جدیدی از گوشی‌های این برند خواهد بود و با سری X متفاوت است. احتمالاً قیمت گوشی جدید آنر گران‌تر از مدل‌های کنونی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات