پوکو C65 در بازارهای بیشتری عرضه می‌شود؛ گوشی اقتصادی جدید شیائومی

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی موبایل پوکو C65 شیائومی / Xiaomi Poco C65
گوشی اقتصادی جدید شیائومی با پردازنده‌ی Helio G85 مدیاتک و رابط کاربری MIUI 14 به‌زودی روانه‌ی بازارهای بیشتری می‌شود.
تبلیغات

ماه گذشته، برند پوکو از گوشی اقتصادی C65 برای بازار جهانی رونمایی کرد. اکنون تاریخ رونمایی نسخه‌‌ی هندی این گوشی اعلام شده است.

براساس پست رسمی پوکو ایندیا در ایکس، پوکو C65 در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در هند رونمایی خواهد شد. با نگاهی به تصویر تیزر منتشرشده، می‌بینید که طراحی این گوشی مشابه مدل جهانی آن است. انتظار می‌رود که مشخصات آن نیز یکسان باشد.

تیزر رونمایی پوکو C65 شیائومی

پوکو C65 مجهز به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی با ناچ (بریدگی) به فرم قطره‌ای و وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این گوشی نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و به گوریلا گلس مجهز شده تا از آسیب‌های تصادفی و خط‌وخش جلوگیری کند. گوشی پوکو همچنین از یک اسکنر اثر انگشت تعبیه‌شده در دکمه‌ی پاور دستگاه بهره می‌برد.

C65 دارای دو دوربین در پنل پشتی است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو به همراه حالت‌های مختلف دوربین برای بهبود تصاویر وجود دارد.

گوشی موبایل پوکو C65 شیائومی / Xiaomi Poco C65 بنفش
گوشی موبایل پوکو C65 شیائومی / Xiaomi Poco C65 آبی
گوشی موبایل پوکو C65 شیائومی / Xiaomi Poco C65 مشکی

گوشی جدید پوکو از پردازنده‌ی Helio G85 مدیاتک، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند دارای فناوری رم مجازی و اسلات کارت SD برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی است که امکان افزایش ظرفیت آن تا یک ترابایت را فراهم می‌کند.

گوشی اقتصادی شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود.

گزینه‌های اتصال در POCO C65 شامل درگاه USB تایپ سی، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، وای فای، فناوری NFC و بلوتوث است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود و پیکربندی‌های آن به‌ترتیب ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی است.

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در هند رونمایی خواهد شد یا خیر. قیمت گوشی جدید پوکو M6 Pro 5G با پیکربندی مشابه، ۱۴,۹۹۹ روپیه (۱۸۰ دلار) است که اخیراً در هند رونمایی شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات