گوشی اقتصادی پوکو C55 با تراشه Helio G85 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پوکو C55 در سه رنگ آبی و مشکی و سبز
گوشی پوکو C55 با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی با وضوح HD پلاس رسماً معرفی شد.
تبلیغات

پوکو عضو جدیدی به گوشی‌های اقتصادی خود اضافه کرد. این محصول با نام پوکو C55، مشخصات جذابی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. گوشی مذکور با قیمت پایه ۱۱۵ دلار از نمایشگری ۶٫۷۱ اینچی ۶۰ هرتزی با وضوح HD Plus و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که محافظ شیشه‌ی پاندا نیز روی آن اعمال شده تا مقاومت بیشتری دربرابر خط‌وخش و ضربه داشته باشد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه شده است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، بدنه‌ی پشتی پوکو C55 از چرم مصنوعی ساخته شده است و سیستم دوربین دوگانه‌ی پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی است. این محصول از تراشه‌ی Helio G85 بهره می‌برد و در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ یا ۶ گیگابایت عرضه می‌شود. البته این محصول از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را ارتقا داد. این گوشی اقتصادی به‌طور پیش‌فرض با پوسته‌ی MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات مجهز شده است.

مشخصات فنی پوکو C55

پوکو C55 در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز به‌فروش می‌رسد. نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این محصول با رم ۴ گیگابایتی با قیمت ۱۱۴ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با رم ۶ گیگابایت با برچسب ۱۳۳ دلار عرضه می‌شوند. این محصول از تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند ۱۴۰۱) ازطریق خرده‌فروشی Flipkart دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات