گوشی هواوی P70 دوربین بسیار پیشرفته خواهد داشت

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی دوربین پی ۶۰ پرو هواوی
سری هواوی P70 به خاطر دوربین بهبودیافته و پردازنده‌ی جدید، فروش سه‌برابری نسبت به سری قبل خواهد داشت.
تبلیغات

به گفته‌ی مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر، انتظار می‌رود هواوی گوشی‌های پرچمدار P70 و P70 Pro و P70 Pro Art را در سال ۲۰۲۴ معرفی کند. بر اساس پیش‌بینی او، تقاضا برای این گوشی‌ها بسیار بالا خواهد بود و احتمالاً P70 سه‌برابر بیشتر از سری هواوی P60 فروش خواهد داشت.

کوئو می‌گوید که هواوی احتمالاً شاهد رشد سالانه‌ی قوی در حدود ۲۳۰ درصد خواهد بود. این میزان رشد به خاطر فروش ۱۵ میلیون دستگاه از سری P70 در مقایسه با چهار تا پنج میلیون دستگاه گوشی هواوی P60 خواهد بود. حتی اگر تقاضا پس از عرضه به اندازه‌ی مورد انتظار نباشد، انتظار می‌رود این شرکت حداقل ۱۰ تا ۱۲ میلیون گوشی به فروش رساند.

این افزایش فروش همچنین لارگان و سانی‌اوپتیکال، سازندگان لنزهای پیشرفته و تأمین‌کنندگان هواوی را تقویت خواهد کرد. انتظار می‌رود که آن‌ها شاهد رشد درآمد قابل توجهی شوند؛ زیرا هواوی قصد دارد پرچمداران P70 خود را با مشخصات دوربین بهتر از همیشه به بازار جهانی عرضه کند.

گفته می‌شود دوربین P70 دارای لنز 5P تله‌فوتو و سنسور ۱/۳٫۶ اینچی است، در حالی که P70 Pro دارای لنز زوم 6P با سنسور ۱/۲٫۵ اینچی در پشت گوشی خواهد بود.

مشخصات دوربین نسخه‌ی P70 Pro Art بهتر از این دو خواهد بود زیرا هواوی قصد دارد از یک لنز 1G6P (یک لایه‌ شیشه و ۶ لایه‌ی پلاستیکی) و یک سنسور یک اینچی برای دوربین فوق عریض استفاده کند.

ساخت لنز جدید هواوی بسیار هزینه‌بر خواهد بود، زیرا ساخت قالب‌گیری شیشه سخت‌تر از یک لنز معمولی 7P است و دقیقاً همین‌جا است که شرکت‌های لارگان و سانی‌اوپتیکال پول زیادی به دست خواهند آورد.

هواوی با تولید دوربین جدید احتمالاً سایر سازندگان را وادار می‌کند راه‌حل‌های مشابهی را دنبال کنند، به خصوص اگر سری هواوی P70 در صحنه‌ی جهانی مورد استقبال قرار گیرد. فعلاً مشخص نیست که این گوشی‌ها در بازار جهانی عرضه می‌شوند یا خیر.

قیمت گوشی های سری P70 هنوز مشخص نشده است. پرچمداران P70 همچنین با پردازنده Kirin جدید با اتصال 5G عرضه می‌شوند. نداشتن اتصال 5G یکی از اصلی‌ترین مسائلی بود که باعث شد پرچمداران هواوی در سه سال گذشته فروش زیاد نداشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات