گلکسی زد فولد ۵ هفته آینده جدیدترین رقیبش را می‌شناسد: وان پلاس اوپن

پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تماشای فیلم با زد فولد ۵ سامسونگ
اولین گوشی تاشدنی وان پلاس دکمه‌ی سه‌حالته‌ی بی‌صدا‌کردن هشدار دارد و در ۲۷ مهرماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

این‌بار نوبت وان پلاس است که وارد بازی گوشی‌های تاشدنی شود. گوشی وان پلاس Open که به‌عنوان اولین گوشی تاشدنی وان پلاس هم شناخته می‌شود در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) معرفی خواهد شد.

تاشدنی وان پلاس ضخامت کم‌تری نسبت به اکثر گوشی‌های تاشدنی دیگر دارد و این موضوع باعث کابرپسند بودن آن خواهد شد. دومین ویژگی جالب وان پلاس Open، دکمه‌ی سه‌حالته‌ی بی‌صدا کردن هشدار است که برای اولین‌بار در یک گوشی تاشدنی می‌بینیم.

کایندر لیو، رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس در مصاحبه‌ای که با ورج انجام داده است، احساس رضایت خود از این گوشی تاشدنی را ابراز کرد. لیو معتقد است وان‌پلاس Open تجربه‌ی متفاوتی از گوشی تاشدنی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

مدیر اجرایی وان پلاس می‌گوید: «مدت زیادی به‌فکر ساخت گوشی تاشدنی بودیم. در طی دو سال اخیر تحقیقات زیادی انجام دادیم و با چالش‌های فنی زیادی دست‌ و پنجه نرم کردیم.»

پوستر زمان معرفی گوشی تاشدنی وان پلاس Open

وان‌ پلاس عجله‌ای برای عرضه‌ی گوشی تاشدنی نداشته‌ است و مدیرعامل این شرکت می‌گوید درس‌های زیادی از گوشی‌های تاشدنی اوپو گرفته‌اند. کارل پی، یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس، تولیدکنندگان را دلیل گران‌قیمت بودن گوشی‌های تاشدنی می‌داند و به‌گفته‌ی او نیاز مشتری تأثیر زیادی ندارد.

به‌گفته‌ی کایندر لیو، گوشی‌‌های تاشدنی که در بازار به‌فروش می‌رسند نیاز کاربران را برطرف نمی‌کنند. گوشی تاشدنی وان‌پلاس Open برخلاف گوشی‌های تاشدنی شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ وزن سبک و ضخامت کم‌تری دارد. مدیر اجرایی وان پلاس می‌گوید: «از اول کار، اهمیتی به رقابت نمی‌دادیم و نیاز کاربران برای ما اهمیت بیشتری از رقابت با شرکت‌های دیگر دارد.»

مدیر اجرایی وان پلاس به مشخصات دیگری مانند قیمت گوشی وان پلاس Open اشاره نکرد. برای اطلاع از مشخصات تکمیلی و قیمت گوشی باید تا ۲۷ مهر صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات