اپل شرکت چینی BOE را از زنجیره تأمین آیفون ۱۵ خط زد

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو هنگام ضبط صدا
عدم توانایی BOE در تولید پنل اولد باکیفیت، اپل را مجاب کرد که وظیفه‌ی تولید نمایشگر آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را به سامسونگ واگذار کند.
تبلیغات

اپل تا ساعاتی دیگر گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را رونمایی می‌کند و آخرین گزارش‌ها از کره‌ی جنوبی می‌گویند بخش اعظم پنل اولد محصولات جدید اپل را سامسونگ تأمین می‌کند.

بر اساس ادعای منابع آگاه، پنل‌های اولد شرکت چینی BOE از آزمون کیفیت‌سنجی اپل سربلند بیرون نیامده‌اند. بدین ترتیب اپل مجبور شده است سهم BOE را به سامسونگ بدهد و سفارش بیشتری در شرکت کره‌ای ثبت کند.

گفته می‌شود ال‌جی و سامسونگ وظیفه‌ی تأمین پنل LTPO OLED گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را برعهده گرفته‌اند و BOE قرار بود پنل LTPS OLED برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس بسازد؛ اما محصولات این شرکت چینی درنهایت کیفیت لازم را نداشتند.

اگر BOE بتواند مشکلات را رفع کند، احتمالاً در سال ۲۰۲۴ وارد زنجیره‌ی تأمین نمایشگر آیفون ۱۵ خواهد شد. برخی از شایعه‌ها می‌گویند BOE با حفره‌های بالای نمایشگر آیفون به مشکل خورده است. امسال هر چهار گوشی جدید با ناچ خداحافظی خواهند کرد.

کنفرانس مطبوعاتی جدید اپل امشب برگزار می‌شود. این رویداد را از ساعت ۲۰:۰۰ به‌صورت زنده در زومیت تماشا کنید. اپل می‌خواهد پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، مواردی مثل قیمت گوشی آیفون ۱۵ را اعلام کند. شایعه‌ها به افزایش قیمت گوشی های جدید اپل اشاره دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات