افشاگر خوش‌سابقه:‌ گلکسی S24 پلاس به نمایشگری با وضوح WQHD مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر اس ۲۳ پلاس سامسونگ
طبق گزارشی جدید، سامسونگ قصد دارد گلکسی S24 پلاس را به نمایشگری با وضوح و روشنایی بسیار بهتر از گلکسی S23 پلاس مجهز کند.
تبلیغات

شایعات گلکسی S24 یکی پس‌ از دیگری از راه می‌رسند و بدین‌ترتیب، اطلاعات بیشتری از پرچم‌داران بعدی سامسونگ دردسترس قرار می‌گیرد. ابتدا تصور می‌شد سامسونگ تغییرات عمده را فقط در گلکسی S24 اولترا اعمال کند؛ اما طبق گزارش امروز، مدل پلاس این دستگاه نیز با به‌روزرسانی‌های جذاب عرضه خواهد شد.

طبق اعلام افشاگر خوش‌سابقه، Ice Universe، گوشی گلکسی S24 پلاس به نمایشگری با وضوح WQHD، یعنی ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، مجهز خواهد شد. این در حالی‌ است که انتظار می‌رفت دستگاه مذکور با صفحه نمایش Full HD پلاس عرضه شود.

گفته می‌شود که روشنایی نمایشگر همه‌ی مدل‌های گلکسی S24 درمقایسه‌با سری گلکسی S23 ارتقا خواهند یافت. همچنین، شایعات اخیر حاکی از آن بود روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا به ۲۸۰۰ نیت خواهد رسید که حتی از آیفون ۱۴ پرو مکس نیز بیشتر است. در مقام مقایسه، همان‌طور‌که در بررسی گلکسی اس ۲۳ اولترا اشاره کردیم، نمایشگر این گوشی هنگام پخش ویدئویی با استاندارد HDR10، به ۱۹۶۳ نیت دست می‌یابد.

رندر گوشی گلکسی S24 پلاس سامسونگ
رندر گلکسی S24 پلاس سامسونگ

برخی منابع نیز اعلام کرده‌اند که حاشیه‌های نمایشگر گلکسی اس ۲۴ پلاس باریک‌تر از نسل قبل خواهد بود. علاوه‌بر‌این، انتظار می‌رود وزن این گوشی هوشمند ۱۹۵ گرم و ضخامتش ۷٫۷ میلی‌متر باشد.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار نداشتیم تغییرات بزرگی در گلکسی S24 اعمال شود؛ اما ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است که مدل‌های استاندارد و پلاس پرچم‌دار ۲۰۲۴ خود را با تغییرات جذاب عرضه کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس هنوز تأیید نشده است و باید دید غول فناوری کره‌ای چه برنامه‌هایی برای ترغیب افراد به خرید این محصولات دارد و آیا اعمال تغییرات و به‌روزرسانی‌های بزرگ، قیمت این دستگاه‌ها را افزایش خواهد داد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات