گوشی پیکسل ۸ چه تفاوت‌هایی با پیکسل ۷ خواهد داشت؟

شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
طراحی پشت پیکسل ۷ پرو
گوگل با پیکسل ۸ کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که عاشق گوشی‌های جمع‌و‌جور هستند و به دوربین قابل‌اتکا نیاز دارند.
تبلیغات

گوگل احتمالاً گوشی‌های جدید سری پیکسل را مهر امسال رونمایی می‌کند. اگر این شرکت به سنت‌هایش پایبند بماند، شاهد معرفی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو خواهیم بود و چند ماه بعد پیکسل 8a نیز از راه خواهد رسید. پیکسل ۸ قرار است دستگاهی نسبتاً کامل باشد.

درحالی‌که زمان زیادی تا رونمایی پیکسل‌های جدید نمانده، حساب کاربری Shishir در ایکس (توییتر سابق) اطلاعات فاش‌شده از پیکسل ۸ را جمع‌آوری کرده است تا با تغییراتی آشنا شویم که این گوشی درمقایسه‌با نسل قبل تجربه می‌کند.

پیکسل ۷

پیکسل ۸

نمایشگر ۶٫۳۱ اینچ

نمایشگر ۶٫۱۷ اینچ

نرخ نوسازی ۹۰ هرتز

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

روشنایی نمایشگر ۱٬۰۰۰ نیت

روشنایی نمایشگر ۱٬۴۰۰ نیت

حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN1 در دوربین اصلی

حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN2 در دوربین اصلی

پردازنده‌ی تنسور نسل دوم

پردازنده‌ی تنسور نسل سوم

باتری ۴٬۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی

باتری ۴٬۴۸۵ میلی‌آمپرساعتی

شارژ ۲۰ وات

شارژ ۲۴ وات

بر‌اساس اطلاعات فاش‌شده، گوگل قصد دارد ابعاد نمایشگر را از ۶٫۳۱ اینچ در پیکسل ۷ به ۶٫۱۷ اینچ در پیکسل ۸ کاهش دهد. همچنین، گوشی جدید گوگل به‌جای نمایشگر ۹۰ هرتز به نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. به ادعای افشاگران، روشنایی نمایشگر پیکسل ۸ به ۱٬۴۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی پیکسل ۸ گوگل به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ اما این دوربین برخلاف دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پیکسل ۷ از حسگر GN2 سامسونگ استفاده می‌کند. پردازنده تنسور نسل سوم در پیکسل ۸ حضور خواهد داشت.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فعلاً به‌صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما برخی از منابع می‌گویند قیمت موبایل پیکسل ۸ از ۶۰۰ دلار شروع می‌شود. برای دسترسی به جدیدترین اخبار گوشی‌های گوگل، زومیت را در هفته‌های آینده دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات