افشای رندرهای پیکسل ۸ پرو گوگل (به‌روزرسانی: رندرهای پیکسل ۸ نیز فاش شد)

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
نمای سه رخ پشت و جلو پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده
آن‌طور که رندرهای غیررسمی نشان می‌دهند، گوگل به دنبال استفاده از صفحه‌نمایش تخت در پیکسل ۸ پرو و پیکسل ۸ است.
تبلیغات

به‌روزرسانی: پس از پیکسل ۸ پرو، رندرهای گوشی پیکسل ۸ نیز فاش شده است. این گوشی نیز طراحی بهبودیافته دارد؛ اما ابعادش کوچک‌تر از مدل پرو است.

پیکسل ۸ گوگل رندر فاش شده مدل سفید نمای پشت و جلو
نمایشگر و پنل پشتی پیکسل ۸ گوگل رندر فاش شده
پیکسل ۸ گوگل رندر فاش شده از نمای کناری

به‌گزارش GSMArena، ابعاد پیکسل ۸ گوگل ۱۵۰٫۵ در ۷۰٫۸ در ۸٫۹ میلی‌متر است (۵ میلی‌متر طول کمتر و ۲٫۴ میلی‌متر ضخامت کمتر از پیکسل ۷). پیکسل ۸ احتمالاً با نمایشگر ۵٫۸ اینچی تولید می‌شود و دوربین دوگانه دارد.

متن اصلی: رندرهای منتسب‌به پیکسل ۸ پرو، پرچم‌دار معرفی‌نشده‌ی گوگل، نشان می‌دهند که این گوشی در پنل پشتی از جزیره‌ی دوربین بازطراحی‌شده استفاده می‌کند و در پنل جلویی میزبان نمایشگر تخت است.

مهم‌ترین تغییری که در نوار دوربین پنل پشتی دیده می‌شود، این است که هر سه دوربین وارد حفره‌ی بیضی‌ بزرگی شده‌اند. این در حالی است که نوار پشتی پیکسل ۷ پرو یک حفره‌ی دایره‌ای و یک حفره‌ی بیضی دارد. در نوار دوربین پیکسل ۸ پرو، یک حسگر مرموز نیز در زیر فلاش می‌بینیم که احتمالاً دوربین ماکرو یا حسگر عمق‌سنج است.

نمایشگر و پنل پشتی پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده

بر‌اساس گزارش ورج، گوگل قصد دارد پیکسل ۸ پرو را با نمایشگر تخت بسازد. نمایشگر پیکسل ۷ پرو در لبه‌هایش خمیده شده است.

نمای کناری پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده

پیکسل ۸ پرو نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی با حفره‌ای برای دوربین سلفی خواهد داشت. به‌علاوه، گوشه‌های Pixel 8 Pro مدورتر از پرچم‌دار فعلی گوگل خواهند بود.

گوگل گفته است که همایش I/O 2022 را ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌کند. احتمالاً در این کنفرانس شاهد رونمایی اولیه‌ی گوشی‌های سری پیکسل ۸ و گوشی میان‌رده‌ی پیکسل 7a خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات