اوپو Find N3 فلیپ با نمایشگر بیرونی کوچک‌تر از نسل قبل عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو Find N2 Flip
طرح شماتیک گوشی تاشو بعدی اوپو موسوم‌به Find N3 Flip به‌همراه برخی مشخصات فنی این دستگاه مثل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی فاش شد.
تبلیغات

اوپو در دسامبر ۲۰۲۲، گوشی تاشو Find N2 فلیپ را در چین معرفی کرد. این شرکت اوایل سال جاری محصول یادشده را دردسترس مشتریان بازارهای جهانی نیز قرار داد. اکنون طبق گزارشی جدید، این برند روی ساخت Find N3 Flip کار می‌کند و برخی از مشخصات کلیدی گوشی مذکور نیز فاش شده است.

اکنون سایت PriceBaba، طرح شماتیکی از اوپو Find N3 فلیپ به‌اشتراک گذاشته که طراحی پشتی جدید این گوشی را نشان می‌دهد. این منبع همچنین به برخی مشخصات اصلی گوشی تاشو بعدی اوپو و تاریخ معرفی آن اشاره کرده است.

طرح شماتیک فاش‌شده از اوپو Find N3 فلیپ نشان می‌دهد این محصول از ماژول دوربین پشتی دایره‌ای بهره خواهد برد که سه دوربین در آن قرار دارد. همچنین در بخش مرکزی جزیره‌ دوربین لوگوی Hasselblad به‌ چشم می‌خورد.

مشخصات اوپو Find N3 Flip براساس شایعات

طرح شماتیک اوپو Find N3 Flip
طرح شماتیک فاش‌شده گوشی تاشو اوپو Find N3 Flip

طبق اطلاعات فاش‌شده، Find N3 فلیپ در مقایسه‌ با نسل قبلی خود چند تغییر مهم خواهد داشت. ابعاد نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو به ۳ اینچ کاهش خواهد یافت که البته این تغییر کمی بحث‌برانگیز است زیرا Find N2 فلیپ با صفحه نمایش بیرونی ۳٫۲۶ اینچی عرضه شد و رقبای این محصول ازجمله موتورولا ریزر ۴۰ اولترا و گلکسی زد فلیپ ۵ نیز از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر بهره می‌برند.

گفته می‌شود دوربین پشتی اوپو Find N2 Flip شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که البته این اطلاعات با شایعات قبل نیز مطابقت دارد. دوربین سلفی دستگاه نیز ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است

گزارش جدید همچنین اشاره می‌کند Find N3 فلیپ از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد اما هیچ جزئیاتی درمورد پردازنده، رم یا حافظه‌ ذخیره‌سازی این دستگاه ارائه نمی‌دهد. از طرف دیگر انتظار می‌رود این گوشی تاشو به نمایشگر داخلی ۶٫۸ اینچی LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود.

اگرچه طرح شماتیک فاش‌شده از اوپو Find N3 Flip معتبر به‌نظر می‌رسد، هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده و شاید محصول نهایی با این عکس تفاوت‌هایی داشته باشد.

تاریخ معرفی اوپو Find N3 Flip

در گزارش Pricababa آمده است که گوشی هوشمند تاشو Find N3 فلیپ تا اواخر ماه جاری در چین معرفی خواهد شد. علاوه‌براین احتمال دارد این دستگاه در ماه سپتامبر روانه‌ی بازارهای جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات