گوشی نوبیا Z50S پرو با تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 و باتری ۵۱۰۰ میلی‌ آمپری معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی نوبیا Z50S پرو
ZTE گوشی Nubia Z50S Pro را با پردازنده‌ی قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 2، نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شارژ ۸۰ واتی معرفی کرد.
تبلیغات

ZTE گوشی هوشمند جدیدی به‌نام نوبیا Z50S پرو را در سه رنگ معرفی کرد. دو مدل از این گوشی‌ها دوربین پشتی برآمده با بدنه‌ی پشتی شبیه چرم دارند و مدل سوم از ظاهری شبیه یخ بهره می‌برد و جزیره‌ی دوربین پشتی آن با حلقه‌ای جذاب، تزئین شده است.

دوربین اصلی نوبیا Z50S پرو از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.49 اینچی بسیار بزرگ با لنز ۳۵ میلی‌متری بهره می‌برد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۳ میلی‌متری و زاویه‌ی دید ۱۲۵ درجه بهره می‌برد که می‌تواند به‌عنوان دوربین ماکرو نیز مورداستفاده قرار گیرد. درنهایت این گوشی به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز ۸۰ میلی‌متری مجهز شده که از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و گشودگی دیافراگم آن f/2.4 است.

ZTE نمونه‌هایی از تصاویر ثبت‌شده با دوربین گوشی Nubia Z50S Pro را به‌اشتراک گذاشته تا کیفیت آن را به رخ بکشد. توجه داشته باشید زومیت وضوح این عکس‌ها را برای بهبود سرعت بارگذاری کمی کاهش داده است.

نمونه عکس گرفته شده با دوربین nubia Z50S Pro
نمونه عکس گرفته شده با دوربین nubia Z50S Pro
نمونه عکس گرفته شده با دوربین nubia Z50S Pro

در بخش جلوی نوبیا Z50S پرو شاهد نمایشگر بزرگ ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل هستیم که از نسبت‌ تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی 452ppi بهره می‌برد و از رنگ‌های ۱۰ بیتی و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۰۰۰ هرتز اشاره کرد.

قلب تپنده‌ی نوبیا Z50S پرو، تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon8+ Gen 2 است که هسته‌ی اصلی آن با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز کار می‌کند و همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی تقویت‌شده بهره می‌برد. این سیستم-روی-چیپ با محفظه‌ی بخار بزرگ ۴۲۳۳ میلی‌متر مربعی، خنک می‌شود.

گوشی نوبیا Z50S پرو

از دیگر ویژگی‌های نوبیا Z50S پرو می‌توان به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی اشاره کرد. ZTE ادعا می‌کند باتری این دستگاه تا ۳۷ ساعت دوام خواهد آورد و درحالت صرفه‌جویی انرژی نیز با مصرف فقط ۵ درصد باتری، تا ۶ ساعت درحال آماده‌به‌کار فعال می‌ماند.

طبق اعلام GSMArena، گوشی هوشمند nubia Z50S Pro از امروز در چین قابل پیش‌خرید است و از تاریخ ۲۷ جولای نیز روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با رم ۱۲ گیگابایتی با برجسب ۵۱۵ دلار به‌فروش می‌رسد. این محصول در مدل یک ترابایتی با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت نیز دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات