گوشی گیمینگ رد مجیک 8S پرو به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ردمجیک 8S پرو
علاقه‌مندان به رد مجیک 8S پرو به‌زودی می‌توانند این گوشی هوشمند قدرتمند را در بازارهای خارج از چین نیز تهیه کنند.
تبلیغات

نوبیا اوایل ماه جاری رد مجیک 8S پرو را برای بازار چین معرفی کرد و حالا قصد دارد از ۱۸ جولای عرضه‌ی این گوشی هوشمند را در بازارهای بین‌المللی آغاز کند. اگرچه این شرکت درکنار گوشی مذکور رد مجیک 8S پرو پلاس را نیز رونمایی کرد، به‌نظر می‌رسد دستگاه یادشده در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

رد مجیک 8S پرو از نسخه‌ی اورکلاک Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد. فرکانس این تراشه از ۳٫۲ به ۳٫۳۶ گیگاهرتز افزایش یافته است. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب Red Magic 8S Pro می‌توان به نمایشگر ۶٫۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش گوریلاگلس ۵ و وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل اشاره کرد که حسگر اثرانگشت نیز زیر آن تعبیه شده است.

رد مجیک 8S پرو از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی است.

به‌گفته‌ی GSMArena، از دیگر ویژگی‌های این گوشی قدرتمند می‌توان به دو بلندگوی استریو، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

اکثر ویژگی‌های مدل پرو پلاس رد مجیک 8S مشابه مدل پرو است، با این تفاوت که از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۶۵ وات بهره می‌برد و حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات