گوشی‌های اقتصادی ردمی A2 و A2 Plus با قیمت ۱۰۰ دلاری در هند معرفی شدند

جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی A2 و ردمی A2 Plus
ردمی گوشی‌های اقتصادی A2 و A2 Plus را با تراشه‌ی Helio G36، نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپرساعتی برای بازار هند معرفی کرد.
تبلیغات

ردمی A2 و ردمی A2 Plus در بازار هند معرفی شدند. این دو گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز عرضه می‌شوند. A2 Plus با حافظه‌ی ذخیره‌سای ۶۴ گیگ و رم ۴ گیگ به‌فروش می‌رسد درحالی‌که مدل استاندارد این دستگاه در نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با رم ۲ گیگابایت نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

مدل ۶۴ گیگابایتی ردمی A2 با رم ۴ گیگابایتی با برچسب ۹۵ دلار در هند عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این محصول نیز با قیمت ۷۵ دلار به‌فروش می‌رسد. درنهایت مدل ۶۴ گیگابایتی ردمی A2 Plus با برچسب ۱۰۰ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

فروش ردمی A2 و A2 Plus از تاریخ ۲۳ و ازطریق وب‌سایت رسمی شیائومی هند، Amazon.in و برخی دیگر از خرده‌فروشی‌ها آغاز خواهد شد. شیائومی گوشی‌های اقتصادی جدیدش را با ضمانت دو ساله عرضه می‌کند تا کاربران با خیالی آسوده‌تر نسبت‌به خرید آن‌ها اقدام کنند.

ردمی A2 پلاس
ردمی A2 پلاس
ردمی A2
ردمی A2

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ردمی A2 و A2 Plus ازنظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند با این تفاوت که مدل دوم به حسگر اثرانگشت مجهز شده است. قلب تپنده‌ی این دو دستگاه تراشه‌ی Helio G36 است و به‌طور پیش‌فرض نسخه‌ی Go اندروید ۱۳ را اجرا می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی LCD با وضوح HD پلاس اشاره کرد.

هر دو گوشی ردمی A2 و A2 Plus به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده‌اند و از شارژ ۱۰ وات نیز پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه از درگاه microUSB بهره می‌برند و دوربین اصلی هردو آن‌ها ۱۰ مگاپیکسلی است. البته سیستم دوربین پشتی گوشی‌های جدید ردمی شامل یک دوربین تشخیص عمق نیز می‌شود و ازطرفی به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات