HTC U23 Pro با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی HTC U23 Pro
گوشی هوشمند HTC U23 Pro به تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 1 مجهز شده است و با پلتفرم واقعیت افزوده Viverse سازگاری دارد.
تبلیغات

HTC رسماً از گوشی هوشمند U23 Pro رونمایی کرد. این محصول به نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. علاوه‌براین صفحه‌نمایش گوشی جدید HTC با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده تا مقاومت بیشتری در برابر خط‌وخش و ضربه داشته باشد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی HTC U23 Pro در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر آن قرار دارد و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده است. در بخش پشتی گوشی شاهد جزیره‌ی دوربین مستطیلی هستیم که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین تشخیص‌ عمق ۲ مگاپیکسل می‌شود.

گوشی HTC U23 Pro

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، مدل پایه‌ی HTC U23 Pro به تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 1، رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. البته این دستگاه از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های U23 Pro می‌توان به سازگاری با پلتفرم Viverse شرکت HTC اشاره کرد؛ برنامه‌ای که به‌طور جداگانه با هدست واقعیت ترکیبی Vive XR Elite به‌فروش می‌رسد. این گوشی همچنین گواهی IP67 دارد؛ بنابراین دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. محصول مورداشاره به باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سیمی ۳۰ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

HTC U23 Pro همچنین از 5G پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB-C مجهز شده است. سایر قابلیت‌های این محصول شامل پشتیبانی از NFC، وای‌فای ۶ و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون می‌شود.

نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی HTC U23 Pro با رم ۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به‌ترتیب با قیمت ۵۵۰ دلار و ۵۸۵ دلار عرضه می‌شود. این محصول از طریق وب‌سایت رسمی تایوانی HTC دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات