هزینه‌ تعمیر و تعویض قطعات شیائومی ۱۳ اولترا بسیار زیاد است

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای نزدیک شیائومی ۱۳ اولترا
شیائومی فهرستی از قیمت قطعات یدکی گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ اولترا منتشر کرده است که نشان از هزینه‌ی بالای تعمیرات این دستگاه دارد.
تبلیغات

شیائومی اخیراً از پرچم‌دار جدید خود موسوم‌ به شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی کرده و این دستگاه به‌دلیل سیستم دوربین بسیار قدرتمند و ویژگی‌های رده‌بالا با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران و منتقدان مواجه شده است. به‌هرحال این محصول نیز مثل هر دستگاه الکترونیکی دیگری در طول زمان می‌تواند با مشکلاتی مواجه شود و در نتیجه برخی قطعات آن به تعویض یا تعمیر نیاز داشته باشد. غول فناوری چینی اکنون فهرستی از قیمت قطعات یدکی پرچم‌دار جدید خود را که شامل گارانتی نمی‌شوند، منتشر کرده است.

یکی از مهم‌ترین قطعات شیائومی ۱۳ اولترا، نمایشگر آن است. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، برای تعویض این قطعه باید حدود ۱۹۸ دلار هزینه کنید. تعویض ماژول دوربین پشتی این دستگاه نیز ۲۱۰ دلار هزینه دارد. اگرچه این قیمت‌ها کمی زیاد به‌نظر می‌رسند اما با هزینه‌ی تعویض قطعات سایر گوشی‌های پرچم‌دار بازار مطابقت دارند.

قیمت قطعات شیائومی ۱۳ اولترا
قیمت قطعات مدل ۲۵۶ گیگابایتی شیائومی ۱۳ اولترا
قیمت قطعات شیائومی ۱۳ اولترا
قیمت قطعات مدل یک ترابایتی شیائومی ۱۳ اولترا

تعویض مادربرد مدل ۲۵۶ گیگابایتی شیائومی ۱۳ اولترا با رم ۱۲ گیگابایت تقریباً ۳۳۷ دلار برای دارندگان این محصول هزینه خواهد داشت. از طرف دیگر قیمت مادربرد نسخه‌ی یک ترابایتی این گوشی با رم ۱۶ گیگابایت به ۳۷۲ دلار می‌رسد.

باتری شیائومی ۱۳ اولترا یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات این گوشی هوشمند است که به‌مرور زمان احتمالاً باید آن را تعویض کنید. قیمت این قطعه نیز تقریباً ۲۳ دلار است که منطقی به‌نظر می‌رسد. توجه داشته باشید همه‌ی قطعات یدکی گوشی مورداشاره بدون گارانتی، شامل ۶ دلار کارمزد نیز می‌شوند.

توصیه می‌شود همیشه نهایت مراقبت را از گوشی‌های هوشمند خود داشته باشید تا کمتر به تعمیر یا تعویض نیاز داشته باشند. به‌هرحال اگر شیائومی ۱۳ اولترا شما به تعمیر نیاز داشته باشد، باید هزینه‌های بالای آن را مدنظر قرار دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات