تماشا کنید: کالبدشکافی ویوو X Fold 2 ساختار داخلی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
ویوو X Fold 2
ویوو X Fold 2 از لولای قطره‌ای جدیدی بهره می‌برد که به سبک‌تر بودن و افزایش مقاومت دستگاه کمک می‌کند.
تبلیغات

ویوو X Fold 2 در چین رونمایی شده و اکنون ویدیوی کالبدشکافی این گوشی تاشو دردسترس قرار گرفته است. WekiHome با اشتراک‌گذاری این کلیپ همه‌ی قطعات داخلی دستگاه مذکور را به‌نمایش می‌گذارد.

درحالی‌که ویوو X Fold 2 هنوز در بازارهای بین‌المللی عرضه نشده است، ویدیوی کالبدشکافی این محصول، روش جداسازی قطعات آن را نشان می‌دهند. مکانیزم لولای گوشی تاشو جدید ویوو نیز در این کلیپ نمایش داده می‌شود. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد سیستم خنک‌کننده‌ی این گوشی تاشو، نقش بسیار مهمی در مدیریت دمای قطعات داخلی آن ایفا می‌کند.

کالبدشکافی ویوو X Fold 2
کالبدشکافی ویوو X Fold 2

به گزارش گیزموچاینا، X Fold 2 از نمایشگر تاشو ۸٫۰۳ اینچی AMOLED E6 با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۹۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نسبت‌ تصویر این پنل ۴:۳٫۵۵ و سیستم لولای جدید قطره‌ای آن، سبک‌تر و بادوام‌تر از نسل قبل است. نمایشگر بیرونی این دستگاه ۶٫۵۳ اینچی و ازنوع AMOLED است و وضوح ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نسبت‌ تصویر این پنل ۲۱:۹ است و مثل صفحه‌نمایش داخلی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای آن قرار دارد. X Fold 2 نسبت‌ به مدل قبلی خود ۳۰ گرم سبک‌تر و ۱٫۵ میلی‌متر باریک‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های X Fold 2 می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۸ وات اشاره کرد که باتری آن را در ۲۷ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌کند. البته ظرفیت اسمی شارژ سیمی این دستگاه ۱۲۰ وات اعلام شده است. مکانیزم لولای بازطراحی‌شده‌ی گوشی تاشو پرچم‌دار ویوو، پیشرفتی بسیار بزرگ به‌حساب می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات