مشخصات کامل گوشی‌های پرچم‌دار موتورولا Edge 40 و Edge 40 Pro فاش شد

دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو X40 موتورولا
موتورولا نسخه جهانی گوشی‌های پرچم‌دار خود موسوم‌به سری Edge 40 را با مشخصات رده‌بالا و برای رقابت با برترین‌های بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

براساس اطلاعات جدید، گوشی موتورولا Edge 40 Pro درواقع نسخه‌ی جهانی Moto X40 خواهد بود. این یعنی دستگاه مذکور از نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 4.0 بهره خواهد برد.

به گزارش GSMArena، موتورلا Edge 40 پرو به باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.5 اینچی و یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ماکرو بهره خواهد برد. دوربین سلفی این محصول نیز ۶۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است.

ازطرف دیگر، موتورولا Edge 40 به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی pOLED با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، تراشه‌ی Dimensity 8020، رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات موتورولا Edge 40 استاندارد می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مشابه مدل پرو آن اشاره کرد. این دستگاه همچنین به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این گوشی از باتری ۴۴۰۰ میلی‌ آمپرساعتی، شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات بهره خواهد برد. شایان‌ذکر است هر دو مدل استاندارد و پرو Edge 40 موتورولا با گواهی IP68 عرضه خواهند شد و این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند.

Moto Edge 40 در چهار رنگ مشکی، سبز، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. مدل پرو این گوشی نیز در دو رنگ با فریم آلومینیومی و بدنه‌ی شیشه‌ای با پوشش گوریلاگلس وکتوس در دوطرف به‌فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات