عکس مدل واقعی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۳ طراحی دورنگ قاب پشتی آن را به‌تصویر می‌کشد

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای کناری موتورولا ریزر 2022 نمایانگر حرف ایکس
تصویر فاش‌شده از گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۳، رنگ‌بندی قاب پشتی آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تصویر جدید موتورولا ریزر ۲۰۲۳ در نیای واقعی، ظاهر این گوشی تاشو را به ما نشان می‌دهد. طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه از شماره مدل XT-2321-3 بهره خواهد برد و برای اولین‌بار بدنه‌ی پشتی آن دو رنگ متفاوت را ارائه خواهد داد. طبق عکس فاش‌شده از این محصول، قاب پشتی بالایی آن مشکی و بخش پایینی آن صورتی است.

تصویر مدل واقعی موتورولا ریزر ۲۰۲۳ همچنین دوربین پشتی دوگانه‌ی آن را نشان می‌دهد. گفتنی است مدل ۲۰۲۲ این گشوی تاشو نیز از دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد. ریزر ۲۰۲۲ در بازار ایالات‌متحده عرضه نشد و مشخص نیست موتورولا نسل بعدی گوشی تاشو خود را در این کشور به‌فروش خواهد رساند یا خیر. فون‌آرنا می‌نویسد، موتورولا ریزر ۲۰۲۳ نسبت‌به مدل‌های قبلی این محصول پیشرفت‌های درخورتوجهی دریافت خواهد کرد تا بتواند با قدرت بیشتر با محصولاتی مثل گلکسی زدفلیپ ۵ و اوپو Find N2 Flip رقابت کند.

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۳ در دنیا واقعی

ظاهراً موتورولا تصمیم دارد با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر در نسل بعدی گوشی تاشو خود، گلکسی‌ زدفلیپ سامسونگ را به چالش بکشد. انتظار می‌رود ریزر ۲۰۲۳ به صفحه‌نمایش بیرونی ۲٫۷ اینچی AMOLED مجهز شود و احتمالاً قابلیت‌های نرم‌افزاری بیشتری را دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

موتورلا ریزر ۲۰۲۲ امکان مشاهده‌ی اعلان‌ها، کنترل موسیقی، ثبت سلفی و موارد دیگر را ازطریق نمایشگر بیرونی ارائه می‌دهد. ازطرف دیگر برخی گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر در گلکسی زدفلیپ ۵ استفاده کند و باید دید سرانجام این دو محصول چه مزیت‌هایی را نسبت به یکدیگر ارائه خواهند داد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در موتورولا ریزر ۲۰۲۳ بهبود یابد، عمرباتری آن است. نسل کنونی این محصول از باتری ۳۵۰۰ میلی‌ آمپرساعتی بهره می‌برد و قطعاً استفاده از باتری بزرگ‌تر در محصولات تاشو یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های سازندگان این محصولات است. اکنون باید دید موتورولا چگونه موانع فنی را برای بهبود شارژدهی نسل بعدی گوشی تاشو خود برطرف خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات