این عکس طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 5 را به تصویر می‌کشد

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بدنه گلکسی زد فولد ۴
جدیدترین رندرهای فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۵، طراحی احتمالی و لولای بدون شکاف آن را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

دستگاه‌های تاشو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام باز شدن صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را به کاربران ارائه دهند. فناوری پشت گوشی‌های هوشمند تاشو هنوز نسبتاً جدید است و به همین دلیل نگرانی‌هایی درباره مقاومت و دوام آن‌ها وجود دارد. بعضی‌ها از خود می‌پرسند آیا می‌توان برای بلندمدت به این محصولات اطمینان کرد؟

سامسونگ در حال حاضر در ساخت گوشی‌های تاشدنی پیشتاز است. غول فناوری کره جنوبی در اواخر امسال دو گوشی تاشو جدید عرضه خواهد کرد که گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نام دارند. جدیدترین اطلاعات فاش‌شده طراحی زیبای نسل بعدی سری فولد را به نام نشان می‌دهد.

به گزارش گیزموچاینا، SuperRoader، یک یوتیوبر محبوب، اخیراً رندرهای مفهومی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 را به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصاویر فاش‌شده، دوربین‌هایی را در پنل پشتی دستگاه مشاهده می‌کنیم که ما را به یاد گلکسی S23 می‌اندازند.

رندر گلکسی فولد ۵ که پنل پشتی، نمایشگر و قلم هوشمند را به نمایش می‌کذارد

بر اساس گزارش‌های متعدد، سامسونگ در حال کار روی یک نوع لولای جدید است که استفاده از آن باعث می‌شود گوشی در هنگام تا شدن شکافی نداشته باشد و چین و چروک صفحه نمایش تاشو کمتر دیده شود. اگر این گزارش ها دقیق باشند، سامسونگ دو مشکل مهمی را که کاربران سری گلکسی زد فولد از آن شکایت داشتند، حل کرده است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خارجی ۶٫۲ اینچی با پنل Super AMOLED و فرکانس ۱۲۰ هرتز، دوربین پشتی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل + ۱۰ مگاپیکسل، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین، اگرچه این دستگاه احتمالاً با اسلات S Pen داخلی عرضه نخواهد شد، اما با S Pen Fold Edition سازگار خواهد بود.

Ice Universe می‌گوید ابعاد گلکسی زد فولد ۵ تنها ۰٫۲ میلی‌متر با گلکسی زد فولد ۴ تفاوت دارد و این تفاوت اصلاً به‌چشم نمی‌آید. پس از تاکردن گوشی، ضخامت گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ به ۱۳ میلی‌متر خواهد رسید. وزن گلکسی زد فولد ۵ قرار است ۲۵۴ گرم باشد. این گوشی از نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات