افشای مشخصات گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ تغییرات خوشایندی را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پشت گلکسی زد فلیپ ۴
این شایعات به‌دنبال برخی مواردی است که قبلاً در مورد گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ شنیده شده بود.
تبلیغات

از نمونه‌ی اولیه نمایشگرها گرفته تا لولاهای جدید، شایعات زیادی پیرامون گلکسی زد فولد و فلیپ بعدی منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، مشخصاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که تغییر خوشایندی برای هر دو گوشی خواهد بود.

به‌گزارش androidauthority، افشاگر معروف، Ice Universe، چند مورد از مشخصات گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را توییت کرده است. بااینکه این جزئیات هنوز رسما تأیید نشده‌اند؛ اما باورپذیر هستند. به‌گفته‌ی افشاگر یادشده، هر دو گوشی شاید به لولای قطر‌ه‌ای که سامسونگ در CES 2023 معرفی کرد، مجهز شوند. این گوشی‌ها همچنین ممکن است از گواهی IP ضد آب‌بودن بهره ببرند و دارای فناوری لمسی جدیدی باشند.

درباره‌ی گلکسی فولد می‌توانیم بگوییم که ظاهراً تنها ۰٫۲ میلی‌متر اختلاف اندازه در مقایسه با فولد ۴ خواهد داشت. با‌این‌حال، گفته می‌شود که صفحه‌نمایش بیرونی هنوز ۶٫۲ اینچ است. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که وزن گوشی ممکن است به ۲۵۴ گرم برسد که از وزن ۲۶۳ گرمی Fold 4 کمتر خواهد بود.

در مورد فلیپ ۵ افشاگر ادعا می‌کند که این گوشی تاشدنی شاید نمایشگر بیرونی تقریباً مربع‌شکلی داشته باشد که ۳٫۴ اینچ خواهد بود. افزون‌براین، نمایشگر داخلی ممکن است حاشیه‌ی کمتری نسبت‌ به نسل‌های قبل داشته باشد.

جدا از این موارد، شایعات حاکی از آن است که این گوشی‌ها شاید چین‌وچروک نمایشگر را به‌دلیل لولاهای جدید به حداقل برسانند. پیش‌بینی می‌شود هر دو گوشی از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 یا پلاس استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات