پوستر هواوی P60 طراحی این گوشی و ظاهر دوربین آن را به‌ تصویر می‌کشد

شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر هواوی P60
طراحی پشتی گوشی‌های سری هواوی P60 به همراه ظاهر سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی‌ها قبل‌ از رونمایی رسمی فاش شد.
تبلیغات

زمان زیادی تا معرفی سری هواوی P60 باقی نمانده و پوستر تبلیغاتی این محصولات دردسترس قرار گرفته است. این تصاویر نگاهی کلی به آنچه می‌توان انتظار داشت، ارائه می‌دهند. افشاگر معروف، Digital Chat Station این پوستر را به‌ اشتراک گذشته است که در آن‌ها نمایی از سیستم دوربین و قاب پشتی آن دیده می‌شود.

طبق تصاویر جدید فاش‌شده از سری هواوی P60، بدنه‌ی پشتی این گوشی‌ها میزبان برآمدگی مستطیلی است که دوربین‌های اصلی را در خود جای داده است. سیستم دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و دوربین تله‌فوتو است که انتظار می‌رود تجربه‌ی عکاسی چشم‌گیری ارائه دهد. هواوی از سیستم تصویربرداری اختصاصی خود موسوم‌ به XMAGE در این گوشی استفاده کرده که گفته می‌شود کیفیت تصاویر را ارتقا خواهد داد.

پوستر هواوی P60

پوستر تبلیغاتی سری هواوی P60 این گوشی‌ها را در رنگ سفید، سبز و صورتی به‌ تصویر می‌کشد. البته انتظار می‌رود در رویداد معرفی رسمی این محصولات، شاهد رنگ‌بندی‌های دیگری نیز باشیم. از طرفی، حلقه‌ی اطراف دوربین این دستگاه ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

به گزارش گیزموچاینا، هواوی P60 پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی OLED ساخت شرکت چینی BOE با وضوح 2K، تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و رم LPDDR5X بهره خواهد برد.

پوستر هواوی P60

هواوی P60 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX888 سونی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX585 و دوربین پریسکوپی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OV64B Omnivision با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۵ برابری و گزینه‌های عکاسی متعدد مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات