پوکو F5 Pro احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پوکو f4
برخی مشخصات مدل پرو پوکو F5 فاش شده است که نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً با تراشه‌ی Snapdragon 8 Plus Gen 1 و رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

طبق گزارش‌های متعدد، پوکو به‌عنوان برند فرعی شیائومی خود را برای معرفی پوکو F5 آماده می‌کند. برخی مشخصات این دستگاه طی هفته‌های گذشته فاش شده و اکنون اطلاعاتی درمورد مدل پرو آن دردسترس قرار گرفته است.

افشاگری به‌نام یوگش برار می‌گوید پوکو F5 پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده‌ی این دستگاه Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود و حداکثر با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

به گزارش NotebookCheck، پوکو F5 Pro به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از آن‌جا که درحال‌حاضر اکثر گوشی‌های هم‌رده‌ی این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند، استفاده از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در این دستگاه می‌تواند انتخابی منطقی باشد. علاوه‌براین انتظار می‌رود پوکو F5 پرو به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شود. دوربین سلفی این محصول نیز ۱۶ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی پوکو F5 Pro می‌توان به باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات اشاره کرد. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض رابط‌کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد و طبق پیش‌بینی‌ها اواخر آوریل به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات