مشخصات احتمالی پوکو F5 پرو پیش از رونمایی فاش شد

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پوکو F4
یوگش برار، افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، بسیاری از مشخصات فنی گوشی هوشمند پوکو F5 پرو را به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

سری ردمی K60 در سه نسخه روانه‌ی بازار چین شد و به‌ نظر می‌رسد مدل استاندارد این گوشی‌ها با نام تجاری جدیدی در بازارهای جهانی به‌ فروش خواهد رسید.

افشاگری به‌ نام یوگش برار، مشخصات ظاهری پوکو F5 Pro را به‌ اشتراک گذاشت است که نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً با ویژگی‌های مشابه ردمی K60 به‌ فروش خواهد رسید.

برار ادعا می‌کند پوکو F5 Pro از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد. این افشاگر همچنین اشاره می‌کند گوشی مذکور به صفحه‌نمایش OLED با وضوح QHD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات اشاره کرد.

به گزارش Androidauthority، سیستم دوربین پشتی پوکو F5 پرو شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برار همچنین مدعی شده این گوشی هوشمند به بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد که از این نظر نیز شبیه ردمی K60 است.

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد پشتیبانی پوکو F5 Pro از شارژ بی‌سیم وجود ندارد اما شاید این قابلیت برای کاهش قیمت نسخه‌ی جهانی آن، حذف شود. البته احتمال ارائه‌ی این ویژگی در گوشی مورداشاره همچنان وجود دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات