مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی A54 5G سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر رسمی گلکسی A54
رولاند کوانت، افشاگر خبرهای فناوری رندرهای رسمی جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی A54 5G سامسونگ به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

درحالی‌که زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی A54 5G سامسونگ باقی نمانده است، سیل خبرها و شایعات درمورد این گوشی همچنان ادامه دارد.

اکنون افشاگر نام‌آشنا، رولاند کوانت در حساب توییتر خود برخی مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی A54 5G را به‌اشتراک گذاشته است که با تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی مطابقت دارند.

مشخصات دوربین گلکسی A54

طبق تصاویر جدیدی که کوانت منتشر کرده است، گلکسی A54 سامسونگ در رنگ مشکی، بنفش، لیمویی و سفید عرضه خواهد شد. همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، سیستم دوربین پشتی این دستگاه از طراحی شبیه سری گلکسی S23 بهره می‌برد و دوربین‌های سه‌گانه در بریدگی‌های دایره‌ای مجزا، زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

رندرهای جدید نشان می‌دهند گلکسی A54 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و گشودگی دیافراگم لنز f/1.8، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2 و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با f/2.4 بهره خواهد برد. علاوه‌براین دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

قابلیت دالبی اتموس گلکسی A54

در یکی از رندرهای جدید گلکسی A54 همچنین به پشتیبانی این دستگاه از فناوری دالبی‌ اتموس اشاره شده است. از طرف دیگر کوانت تأیید کرده که این دستگاه از تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات