فروشگاه اتریشی مشخصات، قیمت و تصاویر گلکسی A54 و A34 را فاش کرد

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A34 در کنار گلکسی A54 سامسونگ
فروشگاهی اتریشی تمامی مشخصات و هرآنچه باید درباره‌ی گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ بدانید، فاش کرده است.
تبلیغات

افشای مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی A54 و گلکسی A34 تکراری‌ترین خبر این روزهای دنیای فناوری است. درحالی‌که میان‌رده‌های جدید سامسونگ رسماً معرفی نشده‌اند، همه‌چیز را درباره‌ی آن‌ها می‌دانیم. حتی امروز صبح ویدئو جعبه‌گشایی دو گوشی جدید سامسونگ نیز فاش شد.

بر‌اساس گزارش GSMArena، میان‌رده‌های ۲۰۲۳ سامسونگ در یکی از خرده‌فروشی‌های اتریشی دیده شده‌اند. در این فروشگاه، کانفیگ پایه‌ی گلکسی A54 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۰۰ یورو و کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی ۵۵۰ یورو قیمت دارد. گلکسی ای ۵۴ سامسونگ در چهار رنگ بنفش، لیمویی، گرافیتی و سفید تولید شده است.

کانفیگ پایه‌ی گلکسی A34 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۹۰ یورو و کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۶۰ یورو فروخته می‌شود. رنگ‌های این گوشی شامل بنفش، لیمویی، گرافیتی و نقره‌ای است. رنگ مدل نقره‌ای گوشی در واکنش به نور محیط تغییر حالت می‌دهد.

هر دو گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کنند. کانفیگ‌های ۱۲۸ گیگابایتی به ۶ گیگابایت رم و کانفیگ‌های ۲۵۶ گیگابایتی به ۸ گیگابایت رم مجهزند.

قیمت اعلام‌شده برای گلکسی A54 و گلکسی A34 کمتر از آن چیزی است که در روزهای اخیر شنیده بودیم؛ اما دو میان‌رده‌ی جدید سامسونگ همچنان قیمت بیشتری از گلکسی A53 و گلکسی A33 دارند. سامسونگ دو گوشی مذکور را به‌ترتیب با قیمت ۴۵۰ و ۳۷۰ یورو عرضه کرده بود.

گلکسی A54 و گلکسی A34؛ برای رونمایی هیجان‌انگیزترین میان‌رده‌های سال آماده شوید
گلکسی A54 و گلکسی A34؛ برای رونمایی هیجان‌انگیزترین میان‌رده‌های سال آماده شوید
مطالعه '11

گلکسی A54 و گلکسی A34 در پنل پشتی هیچ تفاوتی با‌هم ندارند و راه تشخیص آن‌ها نگاه‌کردن به دوربین سلفی است. این دوربین در گلکسی A54 وارد حفره‌ای دایره‌ای شده است؛ اما گلکسی A34 بریدگی (ناچ) قطره‌ای دارد.

تفاوت دیگر دو گوشی ابعاد نمایشگر است. گلکسی A54 با نمایشگر ۶٫۴ اینچی و گلکسی A34 با نمایشگر ۶٫۶ اینچی تولید می‌شود. این نمایشگرها از نوع اولد هستند و نرخ نوسازی آن‌ها ۱۲۰ هرتز و وضوحشان فول HD پلاس است.

طبق ادعای افشاگران، گلکسی A54 از پردازنده‌ی Exynos 1380 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات و دوربین سه‌گانه (شامل حسگرهای ۵۰ و ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی) و گلکسی A34 از پردازنده‌ی Dimensity 1080 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه (شامل حسگرهای ۴۸ و ۸ و ۵ مگاپیکسلی) استفاده می‌کند. هر دو گوشی جدید سامسونگ به‌لطف گواهی IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. گوشی‌های جدید سامسونگ ۲۵ اسفند رونمایی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات