تماشا کنید: شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس بهتر است یا گلکسی S23 اولترا؟

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس دربرابر گلکسی S23 اولترا
ویدیو بررسی شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس در مقابل پرچمدار سامسونگ مشخص می‌کند کدام گوشی عمر باتری بهتری ارائه می‌دهد.
تبلیغات

کانال یوتیوب PhoneBuff پس از آزمایش مقاومت آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی S23 اولترا دربرابر سقوط، اکنون ویدیویی از نبرد این دو گوشی در بخش شارژدهی به‌ اشتراک گذاشته است. در این ویدیو مشاهده خواهیم کرد کدام پرچمدار عمر باتری بهتری ارائه می‌دهد.

آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی S23 اولترا تاکنون در اکثر آزمون‌ها، رقابتی شانه‌به‌شانه داشته‌اند. آزمون شارژدهی نیز تقریباً همین روند را دنبال می‌کند و این دو دستگاه در تست‌های PhoneBuff، عملکرد بسیار خوبی از نظر عمر باتری ارائه دادند.

همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، آزمایش بسیار دقیقی برای سنجش شارژدهی گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ انجام می‌شود. گلکسی S23 اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و آیفون ۱۴ پرو مکس به باتری ۴۳۲۳ میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

آیفون ۱۴ پرو مکس همچنین به نمایشگر ۶٫۷ اینچی مجهز شده است درحالی‌که گلکسی S23 اولترا از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی بهره می‌برد و هردو دستگاه از نرخ نوسازی تطبیقی بین یک تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. البته پرچمدار سامسونگ وضوح تصویر بالاتری نسبت‌ به رقیب خود دارد.

همان‌طورکه 9to5mac اشاره می‌کند، با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری، باتری آیفون ۱۴ پرو مکس در آزمون PhoneBuff حدود ۳۸ دقیقه از S23 اولترا بیشتر دوام آورد. درواقع رکورد شارژدهی این دستگاه در مجموع ۲۷ ساعت و ۴۴ دقیقه‌ بود؛ درحالی‌که پرچمدار غول فناوری کره‌ی جنوبی پس‌ از ۲۷ ساعت و ۶ دقیقه خاموش شد.

در صورت تمایل می‌توانید بررسی دقیق زومیت از نبرد آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی S23 اولترا را از نظر عملکرد دوربین نیز تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات