تماشا کنید: پیکرنمای آیفون ۱۵، دقیق‌ترین تغییرات ظاهری این گوشی را به‌ نمایش می‌گذارد

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدل قرمز آیفون ۱۵ پرو رندر غیررسمی
پیکرنمای چهار گوشی سری آیفون ۱۵ که با فناوری چاپ سه‌بعدی تولید شده است،‌ تغییرات ظاهری جدیدترین گوشی‌های اپل را به‌ نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

درحالی‌که ماه‌ها تا رونمایی آیفون ۱۵ فاصله داریم، رندرهای زیادی از گوشی‌های جدید اپل فاش شده است تا با طراحی این دستگاه‌ها آشنا شویم. یک افشاگر بر اساس رندرها و اطلاعات فاش‌شده، پیکرنمای گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را تولید کرده است.

مدل‌های ساختگی آیفون ۱۵ بار دیگر تغییراتی را که گوشی‌های این خانواده قرار است به خود ببینند، به تصویر می‌کشد. شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون ۱۵ حاشیه‌های اطراف نمایشگر را باریک‌تر می‌کند، سراغ بدنه‌ای با لبه‌ی خمیده می‌رود و ضخامت دوربین را افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود داینامیک آیلند (حفره‌ی کپسولی نمایشگر) وارد هر چهار گوشی خانواده‌ی آیفون ۱۵ شود.

9to5Mac قبلاً گفته بود که تغییرات ابعاد آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس باعث می‌شود که کاربران نتوانند از قاب‌ گوشی‌های قبلی در گوشی‌های جدید استفاده کنند. ویدیوی فاش‌شده از پیکرنمای آیفون ۱۵،‌ این ادعا را تأیید می‌کند. البته می‌توان از قاب آیفون ۱۴ پلاس برای آیفون ۱۵ پلاس نیز استفاده کرد.

اپل در صورت پایبندی به سنت سال‌های اخیر، گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را اواخر شهریور ۱۴۰۲ رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود مدل‌های عادی به پردازنده‌ی A16 و مدل‌های پرو به پردازنده‌ی سه نانومتری A17 مجهز باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات