ادعاهای ضدونقیض ادامه‌ دارد: گلکسی S24 نیز صرفاً به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد بود

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
برآمدگی دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra
درحالی‌که گفته می‌شد پردازنده‌های سری اگزینوس سال آینده احیا می‌شوند، یکی از افشاگرا می‌گوید گلکسی S24 نیز فقط با پردازنده‌ی اسنپدراگون تولید می‌شود.
تبلیغات

مدتی قبل در شایعه‌ای اعلام شد که سامسونگ سال آینده پردازنده‌های سری اگزینوس را در گوشی‌های سری گلکسی S24 احیا می‌کند؛ اما یکی از افشاگران می‌گوید پرچم‌دار ۲۰۲۴ سامسونگ نیز صرفاً با پردازنده‌ی اسنپدراگون روانه‌ی بازار خواهد شد. سامسونگ همچنان به کار روی پردازنده‌ی اگزینوس ادامه می‌دهد؛ اما فعلاً قصد ندارد از این پردازنده در گوشی‌های پرچم‌دار استفاده کند.

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را با نسخه‌ی سفارشی پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کرد که فرکانس بیشتری از مدل استاندارد دارد. تا قبل از رونمایی گلکسی S23، گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در بازارهای مختلف با تراشه‌ی متفاوت عرضه می‌شدند.

گلکسی S23 سامسونگ؛ خداحافظی «موقت» با تراشه‌های اگزینوس
گلکسی S23 سامسونگ؛ خداحافظی «موقت» با تراشه‌های اگزینوس
مطالعه '1

به‌گزارش Wccftech، گوشی‌های سری گلکسی S24 به نسخه‌ای از پردازنده‌ی معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 با فرکانس بیشتر مجهز خواهند بود. شایعه‌ها می‌گویند سامسونگ روی تراشه‌ی پرچم‌دار Exynos 2400 کار می‌کند؛ اما فعلاً تصمیمی برای استفاده از آن در گلکسی اس ۲۴ نگرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات