جزئیات جدیدی از مشخصات پوکو F5 فاش شد!

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
پوکو F4
برخی ویژگی‌های نسخه‌ی استاندارد پوکو F5 در FCC رؤیت شده است که جزئیاتی را درمورد حافظه‌ و سیستم‌عامل آن فاش می‌کند.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر، اطلاعات مختلفی درمورد سری پوکو F5 دردسترس قرار گرفته است. ماه گذشته این گوشی در پایگاه داده‌ی IMEI رؤیت شد و در گزارشی دیگر با استناد به داده‌های FCC، مشخصات دستگاهی با شماره مدل 23013PC75G با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 فاش شد. اکنون نهاد نظارتی FCC گواهی دیگری را صادر کرده است که با شماره مدل دستگاهی که در IMEI رؤیت شده بود، شباهت دارد و احتمالاً متعلق به پوکو F5 است.

به گزارش NotebookCheck، دستگاه پوکو با شناسه مدل 23049PCD8G از 5G، بلوتوث، NFC، وای‌فای و حسگر مادون‌قرمز پشتیبانی می‌کند. طبق اسناد FCC، این محصول در چند مدل با رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض رابط‌کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

انتظار می‌رود شیائومی، گوشی هوشمند پوکو F5 را به‌عنوان نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی ردمی نوت ۱۲ توربو یا ردمی نوت 12T عرضه کند. این دو گوشی از سری ردمی نوت با تراشه‌ی SM7475 عرضه خواهند شد که این نام رمز به سیستم-روی-چیپ Snapdragon 7+ Gen 1 یا Snapdragon 7 Gen 2 اشاره دارد. ردمی نوت ۱۲ توربو یا 12T اواخر ماه جاری در چین رونمایی خواهند شد و پوکو F5 نیز در ماه آوریل معرفی می‌شود. جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات