خیز آنر برای حضور پررنگ‌تر در اروپا؛‌ هشدار برای بزرگان صنعت گوشی‌های هوشمند

یک‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو آنر در پشت آنر X8
مدیرعامل آنر اخیراً توضیحاتی درمورد برنامه‌های شرکت متبوعش برای حضور گسترده‌تر در بازار اروپا به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

آنر اخیراً در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۳ در بارسلون، محصولات جدیدی مثل گوشی پرچم‌دار Magic5 و Magic5 Pro را معرفی کرد. جورج ژائو، مدیرعامل این شرکت چینی اکنون به رشد فعالیت‌های شرکتش در اروپا فکر می‌کند و سال ۲۰۲۳ را به‌عنوان بهترین سال این برند در منطقه توصیف کرده است. آنر قصد دارد دستگاه‌های جدید خود را تا سه‌ماهه‌ی آینده در سرتاسر جهان عرضه کند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، آنر Magic5 پرو و Magic Vs تا سه سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. علاوه‌براین Magic Vs به‌عنوان یکی از سبک‌ترین گوشی‌های تاشو می‌تواند رقیبی جدی برای گلکسی فولد ۴ سامسونگ باشد. انتظار می‌رود با کاهش وزن و بهبود عمر باتری گوشی‌های تاشو، فروش این محصولات افزایش یابد. البته از نظر ژائو، دستگاه‌های تاشو جایگزین گوشی‌های معمولی نخواهند شد؛ مدیرعامل آنر اعتقاد دارد این دو نوع گوشی در آینده به‌طور همزمان در بازار حضور خواهند داشت.

آنر برنامه‌های زیادی برای حضور پررنگ‌تر در بازار اروپا دارد و این منطقه را به‌عنوان خانه‌ی دوم خود توصیف می‌کند. ژائو متعقد است دراختیار داشتن مجموعه‌ای قدرتمند از دستگاه‌ها، کلید رشد آنر در اروپا است و حتی قصد دارد فروشگاه‌های فیزیکی جدیدی در این ناحیه افتتاح کند.

آنر می‌خواهد با عبور از اپل و هواوی، بازار گوشی‌های هوشمند را قبضه کند
مدیرعامل آنر از برنامه‌های این شرکت برای حضور پرقدرت در بازار گوشی‌های هوشمند می‌گوید.
آنر می‌خواهد با عبور از اپل و هواوی، بازار گوشی‌های هوشمند را قبضه کند

به‌هرحال حضور آنر در بازار ایالات‌متحده همچنان با چالش‌های زیادی مواجه شده و این شرکت رویکردی گام‌به‌گام را برای تحقق اهداف خود در پیش گرفته است.

به‌طور کلی آنر تمرکز خود را روی دستگاه‌های نوآورانه معطوف کرده است تا بتواند نیازها و سلیقه‌های مختلف کاربران را برآورده سازد و پشتیبانی طولانی‌مدت نرم‌افزاری این برند از محصولاتش در راستای همین هدف انجام می‌شود. شرکت چینی با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود قصد دارد در بازارهای جهانی بدرخشد و مسیر رشد خود را ادامه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات