تصاویر بلک شارک ۶ در بازار گوشی‌های دست‌دوم چینی رؤیت شد

یک‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی بلک شارک ۶ شیائومی
تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی هوشمند بلک شارک ۶ در یکی از بازارهای محصولات کارکرده‌ی چینی فاش شده است که ظاهر این دستگاه را نشان می‌دهند.
تبلیغات

طبق برخی شایعات، بلک‌شارک به‌عنوان زیر برند شیائومی طی ماه‌های اخیر با تعدادی از کارمندان خود با مشکل مواجه شده که این موضوع روی تولید محصولات شرکت چینی تأثیر داشته است. به‌هرحال اکنون گزارش‌ جدیدی درمورد بلک شارک ۶ منتشر شده است؛ دستگاهی که برخی جزئیات آن اولین‌بار در اواخر ماه فوریه فاش شد.

به‌نوشته‌ی GSMArena، تصویر جدید گوشی هوشمند Black Shark 6 در بازار محصولات دست‌دوم چینی موسوم‌ به Youxianyu رؤیت شده است. درواقع به‌نظر می‌رسد شخصی در این پلتفرم سعی دارد مدل اولیه‌ی دستگاه مذکور را بفروشد.

گوشی بلک شارک ۶ شیائومی

نمونه‌ی اولیه‌ی بلک شارک ۶، از جزیره‌ی دوربین پشتی با طراحی کاملاً جدید استفاده می‌کند. از طرف دیگر طبق گزارش‌های گذشته، احتمالاً مدل دیگری از این دستگاه با بدنه‌ی چرمی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات اشاره کرد. این گوشی همچنین به تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات