شیائومی ۱۳ پرو در رتبه شانزدهم رنکینگ DxOMark قرار گرفت

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ۱۳ پرو / Xiaomi 13 Pro در دست در حال عکاسی
مؤسسه‌ی DxOMark دوربین گوشی شیائومی ۱۳ پرو را پایین‌تر از پیکسل ۷ و گلکسی S23 اولترا و آیفون ۱۴ در رتبه‌ی شانزدهم قرار داد.
تبلیغات

مؤسسه‌ی DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را بررسی می‌کند، سراغ شیائومی ۱۳ پرو رفته است. ۱۳ پرو جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که افزون‌بر چین در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه می‌شود و قیمتش بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردیم.

دوربین گوشی Xiaomi 13 Pro در بخش عکس‌برداری امتیاز ۱۳۶، در بخش بوکه امتیاز ۶۰، در بخش پیش‌نمایش تصویر امتیاز ۷۰، در بخش بزرگ‌نمایی امتیاز ۱۴۳، در بخش ویدیو امتیاز ۱۲۹ و به‌طور کلی امتیاز ۱۳۶ را کسب کرده است.

امتیاز دوربین گوشی شیائومی ۱۳ پرو از نگاه DxOMark

شیائومی ۱۳ پرو با امتیاز ۱۳۶ در رتبه‌ی شانزدهم رنکینگ جهانی DxOMark قرار گرفت، اما این مؤسسه برچسب طلایی را به دوربین پرچمدار جدید شیائومی داد که در نوع خود قابل‌تأمل است.

امتیاز ۱۳۶ باعث می‌شود شیائومی ۱۳ پرو در رنکینگ گوشی‌های فوق پریمیوم (دستگاه‌های گران‌تر از ۸۰۰ دلار) رتبه‌ی پانزدهم را به خود اختصاص دهد.

رتبه‌ی شانزدهم نشان می‌دهد که شیائومی ۱۳ پرو دستگاهی سطح بالا برای تصویربرداری نیست. حتی گوشی پیکسل ۷ گوگل که ۶۰۰ دلار قیمت دارد نیز بهتر از نماینده‌ی شیائومی ظاهر شده است. آنر مجیک ۵ پرو با امتیاز ۱۵۲ در رتبه‌ی نخست جای دارد.

به گفته‌ی مؤسسه‌ی DxOMark، دوربین شیائومی ۱۳ پرو سیستم اکسپوژر پرنوری دارد، رنگ‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد و در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری جزئیات مناسبی از صحنه ثبت می‌کند.

پاسخ به یک سؤال مهم: چرا شیائومی در بازار پرسود آمریکا غایب است؟
پاسخ به یک سؤال مهم: چرا شیائومی در بازار پرسود آمریکا غایب است؟
مطالعه '5

شیائومی ۱۳ پرو در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است که در همکاری با برند سرشناس لایکا، عملکرد آن تقویت شده است. دوربین اصلی حسگر یک اینچ IMX989 و لنزی با دیافراگم f/1.9 دارد. پرچمدار شیائومی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو نیز مجهز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات