این عکس‌ها احتمالاً پیکسل فولد را برای اولین‌بار در دنیای واقعی نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل فولد گوگل Pixel Fold گوشی تاشدنی از نمای پشت و جلو مشکی غیررسمی
تصاویر منتسب به گوشی تاشو پیکسل فولد، برای اولین‌بار نمونه‌ی واقعی این دستگاه را نشان می‌دهند.
تبلیغات

شرکت‌ها معمولاً در روند توسعه‌ی محصولات جدید، برخی نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند تا مشکلات احتمالی را قبل از عرضه‌ی عمومی، شناسایی و برطرف کنند. البته این اقدام باعث می‌شود افراد تیزبین پیش‌از رونمایی رسمی از محصولات، تصاویری از آن‌ها به‌اشتراک بگذارند. اکنون تصاویر جدیدی دردسترس قرار گرفته است که به‌نظر می‌رسد مربوط به گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل باشد.

به گزارش Androidauthority، تصاویر زیر احتمالاً اولین نمونه‌ی واقعی پیکسل فولد را نشان می‌دهند. یکی از کاربران ردیت هنگامی که در شهر نیویورک با قطار به‌سمت مقصد خود حرکت می‌کرد، یکی از کارمندان گوگل را دیده است که سعی داشت گوشی خود را به‌نوعی مخفی کند. این کاربر اعلام کرده کارمند گوگل یک گوشی تاشو در دست داشت که ظاهراً همان پیکسل فولد است.

پیکسل فولد در دنیای واقعی
پیکسل فولد در دنیای واقعی
پیکسل فولد در دنیای واقعی

براساس اعلام کاربر ردیت، گوشی مشاهده شده در دست کارمند گوگل به رنگ آبی تیره یا مشکی بوده و حاشیه‌های نمایشگر بیرونی آن نیز بسیار باریک توصیف شده است. این کاربر همچنین تعدادی عکس از این دستگاه گرفته که نشان می‌دهد شخص موردنظر درحال تماشای ویدویی در یوتیوب است.

البته نمی‌توان براساس این تصاویر با اطمینان در مورد ویژگی‌های گوشی پیکسل فولد نظر داد. این عکس‌ها برای شناسایی دقیق دستگاهی که کارمند گوگل دردست دارد ایدئال نیستند و حتی شاید این گوشی یکی از تاشوهای دیگر بازار مثل اوپو Find N2 باشد.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درمورد گوشی تاشو گوگل به‌دست آورید سری به مقاله‌ی هرآنچه از پیکسل فولد می‌دانیم بزنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات