تأییدیه‌ FCC برخی مشخصات گوشی ناشناخته ردمی را فاش می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ردمی نوت 11s
تأییدیه‌ی FCC برخی مشخصات گوشی ناشناخته‌ی ردمی را فاش می‌کند که براساس شماره مدل آن، شاید این دستگاه ردمی نوت 12S باشد.
تبلیغات

گوشی جدیدی از برند ردمی با شماره مدل 2303ERA42L، تأییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده است. این فهرست برخی جزئیات کلیدی را درمورد محصول جدید این شرکت فاش می‌کند اما نام تجاری دقیق آن هنوز مشخص نیست.

گواهی FCC نشان می‌دهد ردمی 2303ERA42L یک گوشی هوشمند 4G است و از فناوری‌های ارتباطی دیگری مثل وای‌فای 802.11ac، بلوتوث، GPS و رادیو FM پشتیبانی می‌کند.

فهرست FCC نشان می‌دهد گوشی ناشناس ردمی احتمالاً در دو گزینه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. این محصول همچنین به‌طور پیش‌فرض رابط‌ کاربری MIUI 14 را اجرا خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، اسناد FCC نشان می‌دهد شناسه‌ی مدل گوشی ناشناس ردمی شبیه ردمی نوت 11S است و به‌همین دلیل شاید ردمی 2303ERA42L به نوت 12S اشاره داشته باشد. انتظار داریم این محصول با تراشه‌ی ساخت مدیاتک روانه‌ی بازار شود اما جزئیات زیادی از آن دردسترس نیست.

ردمی همچنین خود را برای عرضه‌ی چند گوشی جدید در اروپا آماده می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت گوشی‌هایی مثل نسخه‌ی 4G ردمی نوت ۱۲، ردمی 12C، ردمی A2، نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۲ پرو، نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۲ و نسخه‌ی 5G ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس را معرفی کند. گفتنی است غیر از ردمی A2 و مدل 4G ردمی نوت ۱۲، سایر این گوشی‌ها در برخی بازارها عرضه شده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات