امتیاز گیک‌بنچ Xperia 5 V، افزایش درخورتوجه قدرت عملکرد آن را نسبت‌به نسل قبل نشان می‌دهد

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی اکسپریا
اکسپریا ۵ مارک ۵ در معیار گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد این گوشی نسبت‌به مدل قبلی از رم بیشتر بهره می‌برد و امتیاز بالاتری هم به‌دست می‌آورد.
تبلیغات

مدتی قبل اکسپریا ۵ مارک ۵ (Xperia 5 V) سونی با رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ رؤیت شد؛ خبری که سروصدای زیادی در رسانه‌های فناوری به‌پا کرد. با توجه به اینکه اکسپریا ۵ مارک ۴ از رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد، گمانه‌زنی‌هایی درمورد نسل بعدی این محصول و ارتقای چشمگیر رم آن مطرح شد. اکنون امتیاز عملکرد این گوشی در گیک‌بنچ ۶ فاش شده است که دید بهتری از مشخصات آن ارائه می‌دهد.

براساس اطلاعات جدیدی که از گیک‌بنچ به‌دست آمده است، اکسپریا ۵ مارک ۵ از ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد که نسبت به رم ۸ گیگابایتی نسل قبل، همچنان ارتقای خوبی به‌نظر می‌رسد. این معیار همچنین نشان می‌دهد گوشی جدید سونی از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد و به‌همین دلیل امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن نسبت به اکسپریا ۵ مارک ۴ بهتر است.

امتیاز اکسپریا ۵ مارک ۵ در گیک بنچ
امتیاز اکسپریا ۵ مارک ۵ در گیک‌بنچ
امتیاز اکسپریا ۵ مارک ۴ در گیک بنچ
امتیاز اکسپریا ۵ مارک ۴ در گیک‌بنچ

همان‌طور که NotebookCheck اشاره می‌کند، امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای اکسپریا ۵ مارک ۵ در گیک‌بنچ به‌ترتیب ۱۹۴۶ و ۵۰۵۶ است. درمقام مقایسه، اکسپریا ۵ مارک ۴ در این معیار به‌ترتیب امتیاز ۱۶۱۰ و ۳۵۳۶ را در عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌دست آورد و بنابراین مدل ۲۰۲۳ این محصول در این دو آزمون به‌ترتیب ۲۰ درصد و ۴۳ درصد بهبود یافته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات