رندرهای گوشی سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵، طراحی مشابه نسل قبل را نشان می‌دهند

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ | Xperia 10 V
ظاهراً سونی تصمیم دارد گوشی هوشمند اکسپریا ۱۰ مارک ۵ را با همان طراحی آشنای نسل‌ قبلی این محصول عرضه کند.
تبلیغات

گوشی میان‌رده‌ی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ سونی در ماه می ۲۰۲۲ معرفی و در ماه ژوئن روانه‌ی بازار شد. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود اکسپریا ۱۰ مارک ۵ طی ماه‌های آینده معرفی شود. اکنون چند رندر جدید و باکیفیت از این محصول دردسترس قرار گرفته است که ظاهر آن را به تصویر می‌کشند.

اگر انتظار دارید نسل بعدی گوشی میان‌رده‌ی سونی از طراحی جدید بهره ببرد، احتمالاً ناامید خواهید شد. اکسپریا ۱۰ مارک ۵ در رندرهای جدید دقیقاً از همان زبان طراحی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ استفاده می‌کند و حتی جایگاه دکمه‌ها، ابعاد و شکل جزیره‌ی دوربین و محل فلش LED آن بدون تغییر باقی مانده است.

رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ | Xperia 10 V
رندر اکسپریا ۱۰ مارک ۵ | Xperia 10 V

ابعاد اکسپریا ۱۰ مارک ۵ و نسل قبلی این گوشی تقریباً یکسان هستند. به گزارش GSMArena، ابعاد این محصول معادل ۱۵۳٫۳ در ۶۸٫۴ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود درحالی‌که ابعاد مدل قبلی آن ۱۵۳ در ۶۷ در ۸٫۳ میلی‌متر است. بدین‌ترتیب مدل جدید میان‌رده‌ی سونی کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی آن است. از طرف دیگر، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر در میان‌رده‌ی ۲۰۲۳ سونی، همچنان مثل گوشی‌های سال ۲۰۱۵ این شرکت به‌ چشم می‌خورند.

به‌نظر می‌رسد اکسپریا ۱۰ مارک ۵ برای اولین‌بار بین گوشی‌های این خانواده از محصولات سونی از بلندگوهای استریو بهره خواهد برد. طبق شایعات صفحه‌نمایش این دستگاه نیز حدود ۶٫۱ اینچ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات