برآمدگی دوربین آیفون 15 پرو مکس ممکن است ظریف‌تر شود

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با آیفون ۱۴ پرو اپل
آیفون ۱۵ پرو مکس، پرچمدار ۲۰۲۳ اپل، احتمالا دوربینی با ضخامت کمتر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت.
تبلیغات

براساس رندرهایی که به‌تازگی به‌اشتراک گذاشته شده است، آیفون ۱۵ پرو مکس با وجود داشتن طول و عرض کم، ضخیم‌تر از مدل قبلش خواهد بود؛ اما شاید آرایه‌ی پشتی دوربین، بیرون‌زدگی کمتری داشته باشد.

به‌گزارش مک‌رومرز، افشاگر معروف، Ice Universe که در گذشته اطلاعات دقیقی از برنامه‌های اپل فاش کرده بود، امروز در سری توییتی جدیدترین رندرها و ابعاد خاص گوشی آینده‌ی اپل را به‌اشتراک گذاشت.

احتمال برآمدگی کم‌تر دوربین در آیفون ۱۵ پرو مکس

این رندرها به‌طور‌کلی با دیگر گزارش‌ها درباره‌ی طراحی مدل‌های پرو آیفون همخوانی دارند و شاسی جدیدی با لبه‌های کمی خمیده را نشان می‌‌دهند.

احتمال شاسی جدید در آیفون ۱۵ پرو مکس

به ادعای Ice Universe، ابعاد آیفون ۱۵ پرو مکس از‌نظر طول و عرض در‌‌مقایسه‌با آیفون ۱۴ پرو مکس کوچک‌تر است؛ اما این گوشی جدید پنج درصد ضخیم‌تر خواهد بود. رندرها نشان می‌دهند که آیفون ۱۵ پرو مکس برآمدگی دوربین کمتر از حد انتظار خواهد داشت (۰٫۵۹ میلی‌متر کمتر از آیفون ۱۴ پرو مکس).

احتمال کم‌عمق بودن برآمدگی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به مدل قبلی

آیفون پرو مکس جدید بدون احتساب جزیره‌ی دوربین ۰٫۴ میلی‌متر ضخیم‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود، اما درمجموع ضخامت دستگاه با احتساب دوربین ۰٫۱۹ میلی‌متر نازک‌تر می‌شود.

-

آیفون ۱۴ پرو مکس

آیفون ۱۵ پرو مکس

تغییرات (+/-)

طول

۱۶۰٫۷ میلی‌متر

۱۵۹٫۸۶ میلی‌متر

۰٫۸۴- میلی‌متر

عرض

۷۷٫۶ میلی‌متر

۷۶٫۷۳ میلی‌متر

۰٫۸۷- میلی‌متر

ضخامت

۷٫۸۵ میلی‌متر

۸٫۲۵ میلی‌متر

۰٫۴+ میلی‌متر

ضخامت جزیره‌ی دوربین

۴٫۱۸ میلی‌متر

۳٫۵۹ میلی‌متر

۰٫۵۹- میلی‌متر

ضخامت دستگاه با احتساب جزیره‌ی دوربین

۱۲٫۰۳ میلی‌متر

۱۱٫۸۴ میلی‌متر

۰٫۱۹- میلی‌متر

مانند بسیاری دیگر از رندرهای آیفون ۱۵ پرو که منتشر شده‌اند، دکمه‌های صدا و پاور از قلم افتاده‌اند که احتمالاً به این دلیل است که پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌ها امسال فاقد دکمه‌های فیزیکی باشند.

کاهش حاشیه‌های آیفون به‌همراه لبه‌های خمیده‌ی آن، می‌تواند در دست‌گرفتن گوشی را راحت‌تر کند و برآمدگی کمتر دوربین می‌تواند به آن اجازه دهد تا راحت‌تر روی یک سطح قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات