تصاویر قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا طراحی دوربین چهارگانه پشتی آن را به‌تصویر می‌کشند

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا
عکس‌های فاش‌شده از چند نمونه کیس محافظ شیائومی ۱۳ اولترا، طراحی جزیره‌ی دوربین دایره‌ای و غول‌پیکر این گوشی را بار دیگر تأیید می‌کنند.
تبلیغات

شیائومی به‌زودی از نسخه‌ی جهانی گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی ۱۳ رونمایی خواهد کرد. از طرف دیگر، طی ماه‌های اخیر شایعات و گزارش‌های متعددی درمورد مدل اولترا این خانواده منتشر شده است و البته بعید به‌ نظر می‌رسد برند چینی این محصول را به‌همراه سری شیائومی ۱۳ معرفی کند.

اکنون افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، Ice Universe تصاویری از چند مدل قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا را در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که ظاهر بدنه‌ی پشتی این گوشی را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر فاش‌شده از کیس محافظ شیائومی ۱۳ اولترا با رندرها و تصاویری که طی چند روز اخیر از این گوشی منتشر شده است مطابقت دارند. با توجه به این عکس‌ها می‌توان جزیره‌ی دوربین بسیار بزرگ آن را به‌خوبی مشاهده کرد. این گوشی پرچم‌‌دار احتمالاً از چهار دوربین پشتی بهره خواهد برد که بریدگی‌های هرکدام از دوربین‌های آن در تصاویر قاب‌های محافظ به‌خوبی دیده می‌شود.

قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا
قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا

در تصاویر قاب‌های محافظ شیائومی ۱۳ اولترا، علاوه‌بر بریدگی‌های دوربین‌های پشتی این محصول، دو بریدگی بیضی‌شکل کوچک در بالا و پایین جزیره‌ی دوربین دیده می‌شود که یکی از آن‌ها احتمالاً برای فلش LED در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین حفره‌ی کوچکی در این بخش به‌چشم می‌خورد که به‌نظر می‌رسد جایگاه میکروفون باشد.

نکته‌ی دیگر درمورد تصاویر فاش‌شده از کیس‌های محافظ شیائومی ۱۳ اولترا این است که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه‌ی سمت راست این دستگاه تعبیه شده‌اند.

طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی پس از معرفی نسخه‌ی جهانی سری شیائومی ۱۳، تمرکز خود را روی شیائومی ۱۳ اولترا معطوف خواهد کرد و باید دید این محصول نهایتاً چه زمانی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات