تصاویر قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا، جزیره دوربین غول‌پیکر پشتی آن را تأیید می‌کند

پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا
عکس‌هایی از قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا دردسترس قرار گرفته است که با رندرها و تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی از این دستگاه مطابقت دارند.
تبلیغات

شیائومی در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۱) نسخه‌ی جهانی شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ لایت را معرفی خواهد کرد. این شرکت پس‌از رویداد مذکور احتمالاً تمرکز خود را روی شیائومی ۱۳ اولترا قرار خواهد داد؛ دستگاهی که قدرتمندترین پرچم‌دار برند چینی خواهد بود. در برخی شایعات اشاره شده است این گوشی هوشمند در آوریل سال جاری رونمایی خواهد شد. اکنون تصاویری از قاب محافظ پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت دردسترس قرار گرفته است که طراحی پشتی آن را فاش می‌کنند.

طبق رندرهای قبلی و تصاویر منتسب به قاب شیائومی ۱۳ اولترا، ظاهر این دستگاه تفاوت خیلی زیادی با نسل قبلی آن یعنی شیائومی 12S اولترا نخواهد داشت. تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند پرچم‌دار رده‌بالای شرکت چینی مثل مدل قبلی آن، از جزیره‌ی دوربین دایره‌ای بسیار بزرگ بهره خواهد برد. علاوه‌براین بیرون‌زدگی ناحیه‌ی دوربین از قاب پشتی به‌خوبی قابل مشاهده است.

قاب محافظ شیائومی ۱۳ اولترا

تصویر کیس شیائومی ۱۳ اولترا، چهار بریدگی را در ناحیه‌ی دوربین پشتی آن نشان می‌دهد. گیزموچاینا می‌نویسد، این دستگاه از دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد که دوربین اصلی آن به حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 مجهز خواهد شد.

علاوه‌براین یک بریدگی قرصی‌شکل در بالای ماژول دوربین پشتی شیائومی ۱۳ اولترا وجود دارد و سایر بریدگی‌های این ناحیه، محل دوربین‌ها و فلش LED و میکروفون را نشان می‌دهند. در لبه‌ی سمت‌راست قاب محافظت این گوشی، بریدگی‌هایی برای دکمه‌ی پاور و دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده است. در لبه‌ی بالایی نیز بریدگی‌هایی دیده می‌شود که احتمالاً برای حفره‌های بلندگو، میکروفون و حسگر مادون‌قرمز درنظر گرفته شده‌اند.

تصویر فاش شده شیائومی ۱۳ اولترا / Xiaomi 13 Ultra در دست

تصویر فوق که هفته‌ی گذشته فاش شد، طراحی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهد و همان‌طور که مشاهده می‌کنید با عکس‌های منتشر شده از قاب محافظ این دستگاه مطابقت دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات